چه نکاتی باید در مرحله قبل از خرید فرش ماشینی دقت کنیم
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

خریدفرش ماشینی یکی از مراحل حساس ومهم در مرحله تهیه تجهیزات خانه است.از ان جهت که فرش ماشینی در طراحی وزیبایی دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار است حساسیت خرید ان نیز بیشتر است.فرش ماشینی جز اقلام نسبتا گران تجهیزات منزل است.شما برای فرش کردن یک منزل با متراژ متوسط شاید نزدیک به ۶۰ ملیون باید هزینه کنید.گران بودن فرش ماشینی و همچنین تاثیر زیاد طرح ونقش این وسیله در دکوراسیون منزل مارا واداشت تا در سه مقاله تفاوت نکات مهم در سه مرحله قبل از خرید،حین خریدو بعد از خرید فرش ماشینی را برای شما شرح  دهیم.در ادامه ما به بیان نکات قبل از مرحله خرید فرش ماشینی خواهیم پرداخت.

کسب اطلاعات کافی درباره فرش ماشینی

همانطور که گفته شد خرید فرش ماشینی یکی از مراحل مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون ممنزل است بنابراین لازم است مجموعه نکاتی در مرحله قبل زاز خرید مورد توجه قرار گیرد.مادر ادامه به چند نکته که در مرحله قبل از خرید حتما باید به ان توجه شود را بیان میکنیم

کسب اطلاعات درباره فرش ماشینی

مهمترین فعالیتی که باید قبل از خرید فرش ماشینی انجام دهید کسب اطلاعات در باره موارد مختلف فرش ماشینی است.توصیه میشود کسب اطلاعات درباره فرش ماشینی را از مفهوم تراکم وشانه فرش ماشینی اغاز نمایید.مفهوم تراکم وشانه ،مفهوم اصلی در فرش ماشینی است و به گونه ای پیش نیاز یادگیری دیگر مفاهیم فرش ماشینی است.نکته حایز اهیمت در این باره این است که بیشترین سو استفاده ها در زمینه فرش ماشینی در همین مفوم تراکم وشانه اتفاق می افتد به این صورت که  فرش ۱۲۰۰شانه که دارای قیمت بالاتری نسبت به فرش ۷۰۰شانه است را به جای فرش های ۷۰۰شانه به فروش میرسانند.

کسب اطلاعات درباره مواد اولیه فرش ماشینی

یکی از موارد مهم دیگر که باید قبل از مرحله خرید اطلاعات کافی درباره ان جمع اوری شود مواد اولیه فرش ماشینی است.اصولا دونوع الیاف در فرش ماشینی به کار میرود:الیاف اکرلیک و الیاف پلی استر.

در حال حاضر مرغوبترین نوع  الیاف به کاررفته درفرش ماشینی اکرلیک است.تقریبا بیش از ۷۰ درصد فر ش های بافته شده درشهر کاشان ازنوع الیاف اکرلیک است. اما افراد سود جویی پیدا میشوند که الیاف پلی استر را به جای الیاف اکرلیک به کاربرند وانرا به مردم به قیمت فرش بافته شده با الیاف اکرلیک به فروش برسانند. همانطور که میدانید قیمت فرش 700شانه کاشان بافته شده با الیاف اکرلیک بسیار بیشتر از قیمت فرش ۷۰۰شانه بافته شده با الیاف پلی استر است.

انتخاب تم رنگی کلی خانه

خرید فرش ماشینی معمولا اخرین مرحله در خرید لوازم خانگی است. به این معنی که که اول تمام وسایل خانه خریداری میشود و سپس به خرید فرش ماشینی با طرح ونقش دلخواه اقدام میکنند.برای اشنایی با این موضوع بهتر است با سرچ در گوگل مطالب مفید که درباره دکوراسیون خانه و فرش ماشینی منتشر شده مطالعه فرمایید. در این مطالب بیشتر درباره ترکیب رنگ ها وهمچنین تفاوت فرش های۷۰۰شانه و۱۲۰۰شانه  صحبت شده است.

انتخاب شیوه خرید فرش ماشینی

در سالهای گذشته تها یک شیوه برای خرید فرش ماشینی وجود داشته است وان خریدبه صورت حضوری بود.اما امروزه اینترنت بین مردم رواج پیدا کرده است .رواج اینترنت بین مردم باعث به وجود امدن شبکه های اجتماعی فراوان شده است.

واحد های اقتصادی فرش ماشینی نیز بابهره بری از شرایط و موقعیت پیش امده به واسطه گسترش اینترنت و فضای مجازی بین مردمفروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان ایجاد کردند. در این فروشگاه ها با ارایه محتواهای کاربردی سعی در جذب مخاطب کردند.در این بین انها با ارایه امکانات نظیر پرداخت وجه درب منزل و همچنین ارسال اریگان و در کنار این ها تلاش برای کسب نماد اینماد سعی در اعتناد سازی مشتریان کردند.

انها با انجام مجموعه ای از این فعالیت ها سعی داشتند تا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان را در جامعه رواج دهند.

پیش بینی اکثر موسسات این است که در اینده نه چندان دور خرید انلاین سهم بازار خرید های حضوری را خواهد گرفت.

مادر این مقاله سعی کردیم چنئ نکته مهم که باید قبلا از مرحله خرید فرش ماشینی به ان توجه کنیم را برای شما بیان کردیم.اطمینان داریم که شما با رعایت این نکات کیفیت خرید خود را افزایش خواهید داد .رعایت این نکات میتواند برای  شما صرفه های اقتصادی نیز داشته باشد.گزارش ها حکایت از این دارد که تفاوت قیمت در فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی به حدود یک ملیون تا دوملیون تومان میرسد.شما با انتخاب درست میتوانید این تفاوت قیمت را در زندگی خود ذخیره کنید و از ان در مکان های دیگر بهره ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: