نوشته شده توسط : اسم نویسنده

درسال هایی که قیمت مسکن در ایران بسیار بالا رفته مردم به سمت خرید منازل با متراژپایین روی اورده اند.یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خانه های کوچک جلوه های خانه هایشان است.انها همواره دنبال راه هایی میگردند که بتوانند خانه خود را به وسیله خطای دید چشم بزرگتر جلوه دهند.در این مقاله که ما از سایت معتبر دیجی کالا برداشتیم به 11 مورد از راه هایی که خانه را بزرگتر جلوه میدهد پرداخته ایم.در این مقاله به تمام نکات مربوز به بزرکتر جلوه دادن خانه از جمله خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان تا چگونگی خرید پرده و حتی رنگ ان پرداخته شده است.
این روزها سبک زندگی تغییر کرده و خانه‌ها و آپارتمان‌ها کوچک‌تر شده‌اند. فضای کوچک‌تر در کنار مزایایی که دارد مماتاق‌ها و فضاهای کوچک مزایای متعددی دارند. تغییر دکور آن‌ها راحت‌تر است، راحت‌تر و سریع‌تر تمیز می‌شوند و سازمان‌دهی و مرتب کردن آن‌ها راحت‌تر است. وقتی محدودیت فضا داریم، چاره‌ای نیست جز اینکه با به کار بستن شیوه‌ها و ترفندهای مختلف، فضا را بزرگ‌تر کنیم. با راهکارهای زیر بدون اینکه هزینه‌ی زیادی کنید، می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید و از فضایی که در اختیار شما می‌گذارد، به بهترین شکل استفاده کنید.
• بی‌نظمی چگونه بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد؟
۱. اتاق را خلوت کنید
یکی از اولین چیزهایی که معمولا نادیده گرفته می‌شود، خلوت کردن اتاق است. اتاق خلوت نه تنها بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد، بلکه روی آرامش روان و کاهش استرس هم تأثیر مثبت دارد. بسیاری از افراد دوست دارند وسایل تزیینی و کمدها و وسایل متعدد را داخل اتاق خود بگذارند. بسیاری از این وسایل استفاده‌ی کمی دارند و فقط محیط را شلوغ می‌کنند. هر چقدر که وسایل شما دور از دید باشد، اتاق‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. مثلا اتاق کوچکی را فرض کنید که روی همه‌ی دیوارها قفسه‌هایی نصب شده و روی قفسه‌ها پر از وسیله‌ی تزیینی و کاربردی است. این ظاهر شلوغ می‌تواند اتاق را کوچک‌تر از آن چیزی که هست نشان دهد.
راهکارها
• برای مرتب کردن اتاق اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که بیش از حد وسیله‌ی تزیینی نخرید.
• وسایل داخل اتاق را با دقت انتخاب کنید. ابعاد کمدها، تعداد قفسه‌ها و… را موقع خرید در نظر بگیرید.
• از فضاهای مرده‌ی اتاق استفاده کنید. مثلا اگر گوشه‌ای از اتاق دارای فرورفتگی است، قفسه‌ای مناسب پر کردن آن گوشه تهیه کنید.
• تا جایی که ممکن است وسایل را دور از دید قرار دهید. مثلا آن‌ها را در کمد، باکس‌های نظم‌دهنده و… بگذارید.
۲. وسایل را از سر راه بردارید
بسیاری از وسایل و کمدهایی که در اتاق می‌گذارید، جلوی راه را می‌گیرند و نمای اتاق را از بین می‌برند. قسمت‌هایی از اتاق اصلا نباید هیچ وسیله‌ای داشته باشد؛ مثلا جلوی پنجره، جلوی در کمد و… علاوه بر این، حجم و اندازه‌ی وسایل هم بسیار مهم است. برای خرید کمد و وسایل یک اتاق حتما باید به ابعاد آن توجه کنید. هر نوع وسیله‌ای مناسب اتاق کوچک نیست. مثلا تخت‌هایی که بسیار بزرگ هستند و تزیینات بزرگ بالای تخت دارند، نمی‌توانند جلوه‌ی زیبایی در یک اتاق کوچک داشته باشند. هر چقدر فضای کوچک‌تری در اختیار داشته باشید، باید وسایل ساده‌تری انتخاب کنید. این قانون را در نظر داشته باشید که هر چقدر بیشتر بتوانید کف اتاق را ببینید، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
راهکارها
• وسایل اتاق را با توجه به ابعاد اتاق انتخاب کنید. وسایل خیلی بزرگ برای اتاق کوچک مناسب نیست.
• جلوی پنجره‌ها را نبندید.
• تعداد وسایل اتاق‌های کوچک را کمتر کنید تا سطح بیشتری از کف اتاق مشخص باشد.
۳. رنگ‌های روشن انتخاب کنید
استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و گرم‌تر، محیط را دنج و گرم‌ونرم نشان می‌دهد و هر چقدر در دکوراسیون اتاق از رنگ‌های روشن‌تر و خنثی استفده کنید، محیط دلبازتر می‌شود. اگر اتاق کوچکی دارید که می‌خواهید بزرگ‌تر دیده شود، برای دیوارها، پرده‌ها، وسایل اتاق و فرش از رنگ‌های روشن استفاده کنید.
راهکارها
• تا جایی که می‌توانید سعی کنید با پرده‌ها رنگ روشن، نور طبیعی بیشتری را به داخل اتاق هدایت کنید.
• دیوارها را رنگ نکنید و سفید بگذارید یا از رنگ‌های بسیار روشن استفاده کنید.
ی وسایل اتاق به‌خصوص وسایل بزرگ‌تر مثل کمد، تخت و روتختی را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید.
• استفاده از رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز هم می‌تواند فضا را دلبازتر کند.
۴. از طیف رنگ‌های خنثی استفاده کنید
هر چقدر از رنگ‌های خنثی استفاده کنید اتاق شما روشن‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد. سعی کنید رنگ‌ها را از یک طیف انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل کرم روشن و طوسی روشن اتاق را بزرگ‌تر می‌کنند و می‌توانید برخی تزیینات اتاق را از رنگ‌های مختلف با این رنگ‌های خنثی ست کنید.
۵. رنگ وسایل و دیوارها را هماهنگ کنید
اگر رنگ وسایل و دیوارهای اتاق با هم تضاد زیادی داشته باشند، اتاق شما کوچک‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌رسد. وسایلی که رنگ آن‌ها با رنگ دیوار هماهنگی دارد، بهتر با محیط ترکیب می‌شوند و فضایی باز و یکدست ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر به نظر برسد.
راهکارها
• ابتدا درباره‌ی رنگ دیوار تصمیم بگیرید و بعد وسایل اتاق را متناسب با آن انتخاب کنید.
• سعی کنید وسایل اتاق از نظر رنگ مشابه دیوار یا نزدیک به رنگ دیوار باشند.
۶. از نور طبیعی استفاده کنید
هر اتاق اگر به‌خوبی نور بگیرد، بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. سعی کنید تا جایی که ممکن است از نور طبیعی بهره ببرید و با پرده‌های ضخیم یا تیره، مانع رسیدن نور به داخل اتاق نشوید. اگر نور طبیعی ندارید، با نورپردازی زیبا و هماهنگ می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر کنید.
راهکارها
• پرده‌های رنگ روشن و نازک انتخاب کنید.
• جلوی پنجره را با گذاشتن وسایل بزرگ، سد نکنید.
• اتاق را نورپردازی کنید و از نورهایی که در سطح اتاق پخش می‌شوند به جای نورهای نقطه‌ای استفاده کنید.
۷. از سطوح انعکاسی استفاده کنید
هر سطحی که بتواند نور را منعکس کند، باعث می‌شود که اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. مثلا یک آینه‌ی بزرگ را در نظر بگیرید که در یکی از دیوارهای اتاق نصب شده است. با کمک آینه و سطوح انعکاسی، نور در اتاق بازتاب پیدا می‌کند و روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. علاوه بر دیوار، حتی روی میزها و کنار کمدها هم می‌توانید از سطوح براق و آینه‌ای استفاده کنید.
راهکارها
• می‌توانید در یکی از دیوارهای اتاق، یک آینه‌ی بزرگ کار بگذارید یا آینه‌ای بزرگ دارای قاب را به دیوار وصل کنید.
• کمدهایی بخرید که روی در آن‌ها آینه تعبیه شده باشد.
۸. وسایل بزرگ‌تر را انتخاب کنید
قبلا هم اشاره کردیم که برای اتاق کوچک باید وسایل مناسبی بخرید. وسایل خیلی بزرگ می‌توانند فضای اتاق را بگیرند و آن را کوچک‌تر کنند. اما اگر می‌خواهید چندین وسیله‌ی جداگانه بخرید، بهتر است چند وسیله‌ی جدا و کوچک را به یک وسیله‌ی بزرگ‌تر تبدیل کنید. مثلا به جای اینکه چندین کمد کوچک برای وسایل مختلف بخرید، یک کمد بزرگ‌تر تهیه کنید که وسایل مختلف شما به‌راحتی در آن جا شود.
۹. وسایل و تزیینات ساده بخرید
برای وسایل داخل اتاق، تزیینات و پرده، طرح‌های ساده را انتخاب کنید. هر چقدر که نقش و نگار و رنگ و تضاد طرح‌های پارچه و وسایل و حتی تابلوها بیشتر باشد، محیط اتاق را شلوغ‌تر و کوچک‌تر جلوه می‌دهد. در واقع علاوه بر اینکه رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب می‌کنید باید در انتخاب طرح آن‌ها هم دقت کنید و مدل‌های ساده و تک‌رنگ را انتخاب کنید.
۱۰. وسایل کوتاه‌تر انتخاب کنید
برای اتاق خواب کوچک‌تر وسایلی بخرید که کوتاه‌تر هستند مثلا کمدهای کوتاه و تختی که به زمین نزدیک‌تر است. با این روش، فاصله‌ی وسایل از هم بیشتر می‌شود و فضای بیشتری از دیوار را مشاهده می‌کنید. هر چقدر فضای بیشتری از دیوارها و کف اتاق مشخص باشد، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
۱۱. پارچه‌های روشن و دلباز بخرید
هر چیز پارچه‌ای که در اتاق وجود دارد، مثلا پرده، روتختی و رومیزی را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید. به‌خصوص برای پرده حتما نازک بودن آن را هم در نظر بگیرید. اگر دوست دارید پارچه‌ی طرح‌دار بگیرید، دقت کنید که طرح‌های ساده‌تر، گل‌های ریزتر یا طرح‌های راه‌راه و چهارخانه را انتخاب کنید.
چطور با کمک فرش اتاق را بزرگ‌تر نشان دهیم؟
بزرگ‌تر کردن فیزیکی اتاق‌های کوچک، امکان‌پذیر نیست اما با ترفندهایی که عنوان کردیم می‌توانید فضا را بزرگ‌تر نشان دهید. دکوراسیون و وسایلی که برای اتاق خواب انتخاب می‌کنید، نقش مهمی در بزرگ‌تر نشان دادن اتاق دارند. هر چقدر که این وسایل بزرگ‌تر باشند، نقش پررنگ‌تری دارند و فرش یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق است. انتخاب فرش مناسب می‌تواند کاری کند که اتاق کوچک شما، بزرگ‌تر به‌نظر برسد یا حتی اتاق بزرگ را به یک اتاق کوچک و دنج تبدیل کند.
استفاده از فرش‌های بزرگ و سراسری
اگر فرش شما به طور یک تکه و کامل کف اتاق را بپوشاند، فضای اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. هر چقدر که سطح کف اتاق دچار تغییر یا وقفه شود، فضای اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اگر فرشی انتخاب کنید که کل کف اتاق را بپوشاند، کاملا یکپارچه و بزرگ به نظر می‌رسد. ممکن است فرش و کفپوش مناسب برای اتاق پیدا نکنید. برخی از انواع فرش‌ها و گلیم‌ها هستند که به سفارش مشتری و با ابعاد دلخواه‌اتان بافته می‌شوند. می‌توانید از این طریق فرشی پیدا کنید که کل سطح اتاق را یکپارچه پوشش دهد.
استفاده نکردن از فرش‌های کوچک
شاید نتوانید یا مایل نباشید از فرش‌های یک تکه کف اتاق استفاده کنید یا کف اتاق موکت باشد. در این صورت ممکن است تمایل داشته باشید که بخشی از اتاق را برای تزیین، یک فرش کوچک بیاندازید. هر چقدر که تعداد این فرش‌های تزیینی بیشتر و اندازه‌ی آن‌ها کوچک‌تر باشد، اتاق شما شلوغ‌تر و البته کوچک‌تر به نظر می‌رسد.
اندازه‌ای که برای این فرش انتخاب می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا اینکه چه وسایلی را داخل اتاق گذاشته باشید. وسایل را بچینید و بعد درباره‌ی ابعاد فرش اتاق تصمیم بگیرید و بزرگ‌ترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید.
توجه به رنگ فرش
تقریباً همه می‌دانیم که استفاده از رنگ‌های روشن‌تر باعث می‌شود که اتاقمان بزرگ‌تر به نظر برسد. اما لازم نیست برای همه جای خانه‌ی خود فرش سفید یا نزدیک به سفید انتخاب کنید. در واقع می‌توانید از رنگ دلخواه خود استفاده کنید ولی سعی کنید طیف‌های روشن‌تر را انتخاب کنید. رنگ روشن نه تنها اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، باعث می‌شود که نور طبیعی محیط، بهتر بازتاب کند. افزایش نور اتاق هم می‌تواند محیط را بزرگ‌تر نشان دهد.
توجه به طرح فرش
طرح فرش باید متناسب با اندازه‌ی اتاق باشد. طرح‌های بزرگ‌تر برای اتاق‌های بزرگ‌تر و فرش‌هایی با طرح‌های ریزتر، برای اتاق‌های کوچک‌تر مناسب است. البته توجه به این نکته مهم است اما طرح فرش تا حد زیادی به آن بخش از فرش که قابل مشاهده باشد، بستگی دارد. اگر بخش زیادی از فرش در معرض دید قرار دارد، باید طرح‌های ریزتر را برای آن انتخاب کنید. در مجموع، هر چقدر که فرش ساده‌تری داشته باشید، می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید.
• ۱۰ ایده‌ی تابستانی ساده برای دکوراسیون خانه
پرده‌ی مناسب برای اتاق کوچک، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کن است شما را محدود کند. گاهی اوقات فضاهای کوچک با دکوراسیون اشتباه، کوچک‌تر از آن چیزی که هستند به نظر می‌رسند و نحوه‌ی چیدن وسایل باعث می‌شود که فضای کمتری از آنچه که واقعا در اتاق وجود دارد، استفاده شود. با چند راهکار می‌توانید اتاق‌های کوچک را بزرگ‌تر کنید! با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
۱۱ روش برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کوچک
یکی از مهم‌ترین تزیینات داخل اتاق‌ها، پرده‌ها هستند. انتخاب پرده‌ی مناسب می‌تواند حال و هوای یک اتاق را به کلی عوض کند. با پرده‌ی مناسب می‌توانید اتاق کوچک را بزرگ‌تر نشان دهید. در انتخاب پرده برای اتاق‌های کوچک به این نکات توجه کنید:
پرده را بالاتر نصب کنید
هر چقدر پرده بلندتر باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. میله‌ی پرده را نزدیک سقف اتاق نصب کنید حتی اگر پنجره از سقف فاصله دارد. پرده باید حدود ۱۰ سانتی‌متر بالاتر از شروع خود پنجره نصب شود. پرده‌ها بلندی که از سقف تا کف ادامه داشته باشند معمولا اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.
طرح‌های عمودی انتخاب کنید
پرده‌هایی که طرح‌های عمودی دارند می‌توانند قد پنجره‌ها را بلندتر نشان دهند و فضای اتاق را بزرگ‌تر کنند. سعی کنید پرده‌هایی که طرح‌های افقی دارند خریداری نکنید. علاوه بر این همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، طرح‌های بزرگ و شلوغ برای پرده، اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد. طرح‌های شلوغ و گل‌های درشت به تصویر قالب فضای اتاق تبدیل می‌شود و فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. سعی کنید رنگ پرده‌ها هم‌رنگ یا کمی روشن‌تر از دیوار باشد. پرده‌های تیره‌رنگ و ضخیم، اتاق را کوچک و شلوغ جلوه می‌دهند.
• ۱۴ روش عالی برای ساختن خانه‌ای آرام و بی استرس
جمع‌بندی
دکوراسیون اتاق‌ نقش مهمی در کوچک یا بزرگ‌تر نشان دادن آن دارد. با ترفندهایی که عنوان کردیم مثلا استفاده از رنگ‌های روشن، بهره بردن از نور طبیعی و انتخاب دقیق وسایل اتاق می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید. مهم‌تر از همه این است که اتاق کوچک را تا جایی که می‌شود خلوت‌تر نگه دارید تا فضای آن بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد.
منبع:دیجی کالا



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

درسال هایی که قیمت مسکن در ایران بسیار بالا رفته مردم به سمت خرید منازل با متراژپایین روی اورده اند.یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خانه های کوچک جلوه های خانه هایشان است.انها همواره دنبال راه هایی میگردند که بتوانند خانه خود را به وسیله خطای دید چشم بزرگتر جلوه دهند.در این مقاله که ما از سایت معتبر دیجی کالا برداشتیم به 11 مورد از راه هایی که خانه را بزرگتر جلوه میدهد پرداخته ایم.در این مقاله به تمام نکات مربوز به بزرکتر جلوه دادن خانه از جمله خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان تا چگونگی خرید پرده و حتی رنگ ان پرداخته شده است.
این روزها سبک زندگی تغییر کرده و خانه‌ها و آپارتمان‌ها کوچک‌تر شده‌اند. فضای کوچک‌تر در کنار مزایایی که دارد مماتاق‌ها و فضاهای کوچک مزایای متعددی دارند. تغییر دکور آن‌ها راحت‌تر است، راحت‌تر و سریع‌تر تمیز می‌شوند و سازمان‌دهی و مرتب کردن آن‌ها راحت‌تر است. وقتی محدودیت فضا داریم، چاره‌ای نیست جز اینکه با به کار بستن شیوه‌ها و ترفندهای مختلف، فضا را بزرگ‌تر کنیم. با راهکارهای زیر بدون اینکه هزینه‌ی زیادی کنید، می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید و از فضایی که در اختیار شما می‌گذارد، به بهترین شکل استفاده کنید.
• بی‌نظمی چگونه بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد؟
۱. اتاق را خلوت کنید
یکی از اولین چیزهایی که معمولا نادیده گرفته می‌شود، خلوت کردن اتاق است. اتاق خلوت نه تنها بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد، بلکه روی آرامش روان و کاهش استرس هم تأثیر مثبت دارد. بسیاری از افراد دوست دارند وسایل تزیینی و کمدها و وسایل متعدد را داخل اتاق خود بگذارند. بسیاری از این وسایل استفاده‌ی کمی دارند و فقط محیط را شلوغ می‌کنند. هر چقدر که وسایل شما دور از دید باشد، اتاق‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. مثلا اتاق کوچکی را فرض کنید که روی همه‌ی دیوارها قفسه‌هایی نصب شده و روی قفسه‌ها پر از وسیله‌ی تزیینی و کاربردی است. این ظاهر شلوغ می‌تواند اتاق را کوچک‌تر از آن چیزی که هست نشان دهد.
راهکارها
• برای مرتب کردن اتاق اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که بیش از حد وسیله‌ی تزیینی نخرید.
• وسایل داخل اتاق را با دقت انتخاب کنید. ابعاد کمدها، تعداد قفسه‌ها و… را موقع خرید در نظر بگیرید.
• از فضاهای مرده‌ی اتاق استفاده کنید. مثلا اگر گوشه‌ای از اتاق دارای فرورفتگی است، قفسه‌ای مناسب پر کردن آن گوشه تهیه کنید.
• تا جایی که ممکن است وسایل را دور از دید قرار دهید. مثلا آن‌ها را در کمد، باکس‌های نظم‌دهنده و… بگذارید.
۲. وسایل را از سر راه بردارید
بسیاری از وسایل و کمدهایی که در اتاق می‌گذارید، جلوی راه را می‌گیرند و نمای اتاق را از بین می‌برند. قسمت‌هایی از اتاق اصلا نباید هیچ وسیله‌ای داشته باشد؛ مثلا جلوی پنجره، جلوی در کمد و… علاوه بر این، حجم و اندازه‌ی وسایل هم بسیار مهم است. برای خرید کمد و وسایل یک اتاق حتما باید به ابعاد آن توجه کنید. هر نوع وسیله‌ای مناسب اتاق کوچک نیست. مثلا تخت‌هایی که بسیار بزرگ هستند و تزیینات بزرگ بالای تخت دارند، نمی‌توانند جلوه‌ی زیبایی در یک اتاق کوچک داشته باشند. هر چقدر فضای کوچک‌تری در اختیار داشته باشید، باید وسایل ساده‌تری انتخاب کنید. این قانون را در نظر داشته باشید که هر چقدر بیشتر بتوانید کف اتاق را ببینید، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
راهکارها
• وسایل اتاق را با توجه به ابعاد اتاق انتخاب کنید. وسایل خیلی بزرگ برای اتاق کوچک مناسب نیست.
• جلوی پنجره‌ها را نبندید.
• تعداد وسایل اتاق‌های کوچک را کمتر کنید تا سطح بیشتری از کف اتاق مشخص باشد.
۳. رنگ‌های روشن انتخاب کنید
استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و گرم‌تر، محیط را دنج و گرم‌ونرم نشان می‌دهد و هر چقدر در دکوراسیون اتاق از رنگ‌های روشن‌تر و خنثی استفده کنید، محیط دلبازتر می‌شود. اگر اتاق کوچکی دارید که می‌خواهید بزرگ‌تر دیده شود، برای دیوارها، پرده‌ها، وسایل اتاق و فرش از رنگ‌های روشن استفاده کنید.
راهکارها
• تا جایی که می‌توانید سعی کنید با پرده‌ها رنگ روشن، نور طبیعی بیشتری را به داخل اتاق هدایت کنید.
• دیوارها را رنگ نکنید و سفید بگذارید یا از رنگ‌های بسیار روشن استفاده کنید.
ی وسایل اتاق به‌خصوص وسایل بزرگ‌تر مثل کمد، تخت و روتختی را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید.
• استفاده از رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز هم می‌تواند فضا را دلبازتر کند.
۴. از طیف رنگ‌های خنثی استفاده کنید
هر چقدر از رنگ‌های خنثی استفاده کنید اتاق شما روشن‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد. سعی کنید رنگ‌ها را از یک طیف انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل کرم روشن و طوسی روشن اتاق را بزرگ‌تر می‌کنند و می‌توانید برخی تزیینات اتاق را از رنگ‌های مختلف با این رنگ‌های خنثی ست کنید.
۵. رنگ وسایل و دیوارها را هماهنگ کنید
اگر رنگ وسایل و دیوارهای اتاق با هم تضاد زیادی داشته باشند، اتاق شما کوچک‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌رسد. وسایلی که رنگ آن‌ها با رنگ دیوار هماهنگی دارد، بهتر با محیط ترکیب می‌شوند و فضایی باز و یکدست ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر به نظر برسد.
راهکارها
• ابتدا درباره‌ی رنگ دیوار تصمیم بگیرید و بعد وسایل اتاق را متناسب با آن انتخاب کنید.
• سعی کنید وسایل اتاق از نظر رنگ مشابه دیوار یا نزدیک به رنگ دیوار باشند.
۶. از نور طبیعی استفاده کنید
هر اتاق اگر به‌خوبی نور بگیرد، بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. سعی کنید تا جایی که ممکن است از نور طبیعی بهره ببرید و با پرده‌های ضخیم یا تیره، مانع رسیدن نور به داخل اتاق نشوید. اگر نور طبیعی ندارید، با نورپردازی زیبا و هماهنگ می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر کنید.
راهکارها
• پرده‌های رنگ روشن و نازک انتخاب کنید.
• جلوی پنجره را با گذاشتن وسایل بزرگ، سد نکنید.
• اتاق را نورپردازی کنید و از نورهایی که در سطح اتاق پخش می‌شوند به جای نورهای نقطه‌ای استفاده کنید.
۷. از سطوح انعکاسی استفاده کنید
هر سطحی که بتواند نور را منعکس کند، باعث می‌شود که اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. مثلا یک آینه‌ی بزرگ را در نظر بگیرید که در یکی از دیوارهای اتاق نصب شده است. با کمک آینه و سطوح انعکاسی، نور در اتاق بازتاب پیدا می‌کند و روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. علاوه بر دیوار، حتی روی میزها و کنار کمدها هم می‌توانید از سطوح براق و آینه‌ای استفاده کنید.
راهکارها
• می‌توانید در یکی از دیوارهای اتاق، یک آینه‌ی بزرگ کار بگذارید یا آینه‌ای بزرگ دارای قاب را به دیوار وصل کنید.
• کمدهایی بخرید که روی در آن‌ها آینه تعبیه شده باشد.
۸. وسایل بزرگ‌تر را انتخاب کنید
قبلا هم اشاره کردیم که برای اتاق کوچک باید وسایل مناسبی بخرید. وسایل خیلی بزرگ می‌توانند فضای اتاق را بگیرند و آن را کوچک‌تر کنند. اما اگر می‌خواهید چندین وسیله‌ی جداگانه بخرید، بهتر است چند وسیله‌ی جدا و کوچک را به یک وسیله‌ی بزرگ‌تر تبدیل کنید. مثلا به جای اینکه چندین کمد کوچک برای وسایل مختلف بخرید، یک کمد بزرگ‌تر تهیه کنید که وسایل مختلف شما به‌راحتی در آن جا شود.
۹. وسایل و تزیینات ساده بخرید
برای وسایل داخل اتاق، تزیینات و پرده، طرح‌های ساده را انتخاب کنید. هر چقدر که نقش و نگار و رنگ و تضاد طرح‌های پارچه و وسایل و حتی تابلوها بیشتر باشد، محیط اتاق را شلوغ‌تر و کوچک‌تر جلوه می‌دهد. در واقع علاوه بر اینکه رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب می‌کنید باید در انتخاب طرح آن‌ها هم دقت کنید و مدل‌های ساده و تک‌رنگ را انتخاب کنید.
۱۰. وسایل کوتاه‌تر انتخاب کنید
برای اتاق خواب کوچک‌تر وسایلی بخرید که کوتاه‌تر هستند مثلا کمدهای کوتاه و تختی که به زمین نزدیک‌تر است. با این روش، فاصله‌ی وسایل از هم بیشتر می‌شود و فضای بیشتری از دیوار را مشاهده می‌کنید. هر چقدر فضای بیشتری از دیوارها و کف اتاق مشخص باشد، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
۱۱. پارچه‌های روشن و دلباز بخرید
هر چیز پارچه‌ای که در اتاق وجود دارد، مثلا پرده، روتختی و رومیزی را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید. به‌خصوص برای پرده حتما نازک بودن آن را هم در نظر بگیرید. اگر دوست دارید پارچه‌ی طرح‌دار بگیرید، دقت کنید که طرح‌های ساده‌تر، گل‌های ریزتر یا طرح‌های راه‌راه و چهارخانه را انتخاب کنید.
چطور با کمک فرش اتاق را بزرگ‌تر نشان دهیم؟
بزرگ‌تر کردن فیزیکی اتاق‌های کوچک، امکان‌پذیر نیست اما با ترفندهایی که عنوان کردیم می‌توانید فضا را بزرگ‌تر نشان دهید. دکوراسیون و وسایلی که برای اتاق خواب انتخاب می‌کنید، نقش مهمی در بزرگ‌تر نشان دادن اتاق دارند. هر چقدر که این وسایل بزرگ‌تر باشند، نقش پررنگ‌تری دارند و فرش یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق است. انتخاب فرش مناسب می‌تواند کاری کند که اتاق کوچک شما، بزرگ‌تر به‌نظر برسد یا حتی اتاق بزرگ را به یک اتاق کوچک و دنج تبدیل کند.
استفاده از فرش‌های بزرگ و سراسری
اگر فرش شما به طور یک تکه و کامل کف اتاق را بپوشاند، فضای اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. هر چقدر که سطح کف اتاق دچار تغییر یا وقفه شود، فضای اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اگر فرشی انتخاب کنید که کل کف اتاق را بپوشاند، کاملا یکپارچه و بزرگ به نظر می‌رسد. ممکن است فرش و کفپوش مناسب برای اتاق پیدا نکنید. برخی از انواع فرش‌ها و گلیم‌ها هستند که به سفارش مشتری و با ابعاد دلخواه‌اتان بافته می‌شوند. می‌توانید از این طریق فرشی پیدا کنید که کل سطح اتاق را یکپارچه پوشش دهد.
استفاده نکردن از فرش‌های کوچک
شاید نتوانید یا مایل نباشید از فرش‌های یک تکه کف اتاق استفاده کنید یا کف اتاق موکت باشد. در این صورت ممکن است تمایل داشته باشید که بخشی از اتاق را برای تزیین، یک فرش کوچک بیاندازید. هر چقدر که تعداد این فرش‌های تزیینی بیشتر و اندازه‌ی آن‌ها کوچک‌تر باشد، اتاق شما شلوغ‌تر و البته کوچک‌تر به نظر می‌رسد.
اندازه‌ای که برای این فرش انتخاب می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا اینکه چه وسایلی را داخل اتاق گذاشته باشید. وسایل را بچینید و بعد درباره‌ی ابعاد فرش اتاق تصمیم بگیرید و بزرگ‌ترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید.
توجه به رنگ فرش
تقریباً همه می‌دانیم که استفاده از رنگ‌های روشن‌تر باعث می‌شود که اتاقمان بزرگ‌تر به نظر برسد. اما لازم نیست برای همه جای خانه‌ی خود فرش سفید یا نزدیک به سفید انتخاب کنید. در واقع می‌توانید از رنگ دلخواه خود استفاده کنید ولی سعی کنید طیف‌های روشن‌تر را انتخاب کنید. رنگ روشن نه تنها اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، باعث می‌شود که نور طبیعی محیط، بهتر بازتاب کند. افزایش نور اتاق هم می‌تواند محیط را بزرگ‌تر نشان دهد.
توجه به طرح فرش
طرح فرش باید متناسب با اندازه‌ی اتاق باشد. طرح‌های بزرگ‌تر برای اتاق‌های بزرگ‌تر و فرش‌هایی با طرح‌های ریزتر، برای اتاق‌های کوچک‌تر مناسب است. البته توجه به این نکته مهم است اما طرح فرش تا حد زیادی به آن بخش از فرش که قابل مشاهده باشد، بستگی دارد. اگر بخش زیادی از فرش در معرض دید قرار دارد، باید طرح‌های ریزتر را برای آن انتخاب کنید. در مجموع، هر چقدر که فرش ساده‌تری داشته باشید، می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید.
• ۱۰ ایده‌ی تابستانی ساده برای دکوراسیون خانه
پرده‌ی مناسب برای اتاق کوچک، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کن است شما را محدود کند. گاهی اوقات فضاهای کوچک با دکوراسیون اشتباه، کوچک‌تر از آن چیزی که هستند به نظر می‌رسند و نحوه‌ی چیدن وسایل باعث می‌شود که فضای کمتری از آنچه که واقعا در اتاق وجود دارد، استفاده شود. با چند راهکار می‌توانید اتاق‌های کوچک را بزرگ‌تر کنید! با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
۱۱ روش برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کوچک
یکی از مهم‌ترین تزیینات داخل اتاق‌ها، پرده‌ها هستند. انتخاب پرده‌ی مناسب می‌تواند حال و هوای یک اتاق را به کلی عوض کند. با پرده‌ی مناسب می‌توانید اتاق کوچک را بزرگ‌تر نشان دهید. در انتخاب پرده برای اتاق‌های کوچک به این نکات توجه کنید:
پرده را بالاتر نصب کنید
هر چقدر پرده بلندتر باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. میله‌ی پرده را نزدیک سقف اتاق نصب کنید حتی اگر پنجره از سقف فاصله دارد. پرده باید حدود ۱۰ سانتی‌متر بالاتر از شروع خود پنجره نصب شود. پرده‌ها بلندی که از سقف تا کف ادامه داشته باشند معمولا اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.
طرح‌های عمودی انتخاب کنید
پرده‌هایی که طرح‌های عمودی دارند می‌توانند قد پنجره‌ها را بلندتر نشان دهند و فضای اتاق را بزرگ‌تر کنند. سعی کنید پرده‌هایی که طرح‌های افقی دارند خریداری نکنید. علاوه بر این همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، طرح‌های بزرگ و شلوغ برای پرده، اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد. طرح‌های شلوغ و گل‌های درشت به تصویر قالب فضای اتاق تبدیل می‌شود و فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. سعی کنید رنگ پرده‌ها هم‌رنگ یا کمی روشن‌تر از دیوار باشد. پرده‌های تیره‌رنگ و ضخیم، اتاق را کوچک و شلوغ جلوه می‌دهند.
• ۱۴ روش عالی برای ساختن خانه‌ای آرام و بی استرس
جمع‌بندی
دکوراسیون اتاق‌ نقش مهمی در کوچک یا بزرگ‌تر نشان دادن آن دارد. با ترفندهایی که عنوان کردیم مثلا استفاده از رنگ‌های روشن، بهره بردن از نور طبیعی و انتخاب دقیق وسایل اتاق می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید. مهم‌تر از همه این است که اتاق کوچک را تا جایی که می‌شود خلوت‌تر نگه دارید تا فضای آن بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد.
منبع:دیجی کالا



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

در بین تمام ایرانیان ست کردن مبل همراه بافرش است. جذابیت خرید مبل در بین انها بسیار زیاد است.علاوه برجذابیت زیاد حساسیت نیز همراه خرید این دوکالا همواره بوده است.در مقالات قبلی بسیار درباره خرید انلاین فرش ماشینی و مزایا ان پرداختیم در این مقاله قصد داریم تا به موضوع مهم ست کردن مبل با فرش بپردازیم.
طراحی دکوراسیون داخلی بسیار دشوار و گمراه کننده است و وقتی نوبت به انتخاب رنگ و ست‌هایی مثل ست مبل با فرش و اجزای مختلف دکوراسیون با هم می‌شود، با دامنه وسیعی از انتخاب‌های گوناگون روبرو می‌شویم. انتخاب رنگ دیوار، رنگ عناصر تزیینی، رنگ فرش و رنگ مبلمان تصمیمات سخت و وقت گیری هستند و مکمل کردن این رنگ‌ها با هم واقعا گیج کننده است که در این پست از مجله مبل و دکوراسیون توکامگ به آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید. در ست کردن رنگ عناصر خانه با هم، اجزای کوچک و ارزان قیمت‌تری وجود دارند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را هر موقع که خواستید عوض کنید و عناصر جدید را جایگزین آن‌ها کنید. ولی در انتخاب رنگ عناصری مثل مبلمان و فرش، که قیمت بالایی دارند و زود به زود نمی‌توانید آن‌ها را عوض کنید، باید دقت کافی به خرج دهید و قبل از خرید و انتخاب رنگ آن‌ها، حتما تحقیقات زیادی کنید. ما در این نوشته سعی می‌کنیم نکاتی را پیرامون انتخاب ست مبلمان با فرش برای شما عزیزان توکامگی فراهم کنیم تا با خواندن آن‌ها، شما را در انتخاب رنگ ست مبل با فرش یاری کرده باشیم. با اینکه نکات مهم و اصلی را برای شما در این پست ارائه داده‌ایم، تنها خواندن این مطلب کافی نیست و شما باید با یک طراح دکوراسیون هم در این امر مشورت کنید تا با اطمینان خاطر کامل رنگ ست مبل با فرش خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.
برای انتخاب ست مبل با فرش ابتدا مبلمانتان را انتخاب کنید
بزرگترین دوراهی در انتخاب ست مبل با فرش این است که ابتدا باید کدام را تهیه کنید؟ رنگ مبل یا رنگ فرش؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا حتما رنگ و سبک مبلتان را انتخاب کنید. دلیلش هم این است که پیدا کردن فرش برای ست کردن با مبل خیلی راحت‌تر از پیدا کردن مبلی است که با فرشتان ست شود.
البته اگر در حال حاضر فرشتان را خریده‌اید، نگران نباشید. با خواندن نکات زیر، پیدا کردن و خرید مبلی مناسب برای فرشتان راحت‌تر خواهد شد.
به طرح و بافت بدنه و پارچه مبلتان توجه کنید
بافت و طرح پارچه و بدنه مبل می‌تواند شما را در انتخاب ست مبل با فرش مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کند. در این تصویر ببینید که بافت هندسی مانند موکت چطور بافت حصیری مبل‌های تکی را کامل کرده است. البته شما همیشه چهار انتخاب دارید. اول وقتی مبلتان بافت یا طرح واضح و مشخصی دارد، موکت یا فرش را نیز متناسب با مبلتان، طرح‌دار یا بافت‌دار انتخاب کنید؛ مانند تصویر بالا.
دومین انتخاب این است که برای مبل‌های با بافت و نقش مشخص، موکت یا فرش ساده بگیرید.
سوم اینکه برای مبل‌هایی با بافت ساده، موکت‌های طرح‌دار و شلوغ بگیرید.
رنگ ست مبل با فرش را انتخاب کنید
حالا نوبت می‌رسد به انتخاب رنگ. البته انتخاب رنگ همراه با انتخاب طرح و بافت مبل و فرش شما رخ می‌دهد، بنابرین تصور نکنید که این مرحله، مرحله‌ای جداگانه است. تنها این نکات را بخوانید و هنگام انخاب ست مبل با فرش منزلتان، همه این نکات را همزمان به یاد داشته باشید.
برای انتخاب رنگ ست مبل با فرش باید بدانید که رنگ‌ها چطور با هم ست می‌شوند و قوانون ترکیب رنگ و الگوهای رنگبندی را بدانید.
شما می‌توانید رنگ مبل و فرش را همرنگ انتخاب کنید. به این الگو، الگوی تک رنگ یا کروماتیک می‌گویند. میتوانید از توناژهای مختلف یک رنگ برای این الگوی رنگ استفاده کنیدهمچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند. همچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند. همچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند. و مبل‌های راحتی و کاناپه‌ها و مبل‌های ال مدرن بیشتر با فرش‌های مدرن و موکت‌ها ست می‌شوند. این ست مبل با فرش نیز برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی مناسب است.
گاهی نیز می‌توانید این دو دکوراسیون را با هم ترکیب کنید و ساختارهای سنتی را بشکنید. زیرا حتما نیازی نیست که پایبند به سنتی یا مدرن بودن مبل خودتان بمانید. می‌توانید برای مبلمان مدرن از فرش‌های سنتی و برای مبل‌های سنتی از فرش‌های مدرن استفاده کنید و فقط باید مواظب باشید که این ترکیب تبدیل به یک وصله ناجور در خانه شما نشود. با دقت این کار را انجام دهید.
به طرح کوسن‌ها توجه کنید
یکی دیگر از مواردی که شما را در انتخاب ست فرش با مبل کمک می‌کند، توجه به طرح و رنگ کوسن‌ها است. می‌توانید فرش خانه را با کوسن‌هایتان ست کنید. و یا روکش کوسن‌ها را با توجه به طرح و رنگ فرش انتخاب کنید.
گاهی نیز می‌توانید این دو دکوراسیون را با هم ترکیب کنید و ساختارهای سنتی را بشکنید. زیرا حتما نیازی نیست که پایبند به سنتی یا مدرن بودن مبل خودتان بمانید. می‌توانید برای مبلمان مدرن از فرش‌های سنتی و برای مبل‌های سنتی از فرش‌های مدرن استفاده کنید و فقط باید مواظب باشید که این ترکیب تبدیل به یک وصله ناجور در خانه شما نشود. با دقت این کار را انجام دهید.
پاف وسط مبل ال را فراموش نکنید
پاف وسط مبل ال یک راهنمای فوق‌العاده برای انتخاب ست مبل با فرش است. طرح پاف هرچه که باشد، می‌توانید فرشتان را متضاد با آن انتخاب کنید. یعنی برای پاف‌های طرحدار فرش یا موکت ساده بگیرید.
و برای پاف‌های ساده، فرش یا موکت طرح دار انتخاب کنید.
البته باید به یاد داشته باشید که بهتر است در این مورد، خود مبل ال شما دارای طرح نباشد
. نکات دیگری نیز از قبیل کلیت دکوراسیون خانه شما، اعم از پرده‌ها، نورپردازی، سایز اتاق، سبک دکوراسیون و دیگر موارد در انتخاب ست مبل با فرش دخیل هستند. هنوز هم بسیار مواردی وجود دارد که شما می‌توانید روی آن ها مانور دهید؛ از جمله ست کردن مبل با کاغذ دیواری. اما ما در این نوشته سعی کردیم به نکاتی بپردازیم که در مورد خود مبل و فرش هستند تا توجه شما را تنها بر روی همین دو مورد متمرکز کنیم. امیدواریم باز هم توانسته باشیم که مورد توجه و پسند شما توکامگی‌های همراه و عزیزمان قرار گرفته باشیم.
به نظر شما چه موارد دیگری در انتخاب ست مبل با فرش دخیل هستند؟ شما چگونه مبل و فرشتان را با هم ست کرده‌اید و به نظرتان فرش و مبل را باید چگونه ست کرد؟ اگر از ترکیب ست مبل و فرش‌ خانه خودتان راضی و خشنود هستید و می‌خواهید دیگران را هم از نظرات و اید‌ه‌های خلاقانه خود مطلع سازید، بی‌صبرانه منتظر دریافت ایده‌های شما در زیر همین نوشته هستیم.

 منبع:سایت توک مارکت



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده


مبل و فرش همواره جز دسته هایی از وسایل منزل هستند که در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر دارند .خرید فرش و مبل معمولا در اخرین مراحل خرید وسایل منزل به صورت مکمل انجام میشود.امروزه کارشناسان توصسه میکنند که خرید های خود را به سمت خرید اینترنیت ببریم.زیرا در این نوع خرید واسطه ها تا حدامکان حذف میشوند و در نتیجه قیمت مناسبتر محصول به دست مخاطب میرسد.امروزه تفاوت قیمت فرش در شیوه بسیار با خرید شیوه فرش از فروشگاه فیزیکی بسیار بالا است.درادامه درباره مزایا خرید اینترنتی مبل بیشتر صحبت خواهیم کرد.
خرید آنلاین مبل باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. از آنجایی که
خرید مبل آنلاین مزایای بسیاری دارد در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با خرید اینترنتی مبل بیشتر آشنا کنیم. شکی در این نیست که همه شما یک بار خرید اینترنتی کرده‌اید، اما آیا تا به حال لوازم خانگی را از طریق وب سایت های معتبر خریداری کرده‌اید؟ باید به شما بگویم زمانی که خرید اینترنتی لوازم برای دکوراسیون خانه مزایای بی شماری برایتان دارد. مقایسه قیمت‌ها بدون اینکه زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد در مرکز خرید کرده باشید. حمل محصول با کمترین دغدغه به‌دور از ترافیک های شهری خود بزرگترین مزیت این کار است. همچنین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل و تناژ رنگی حاصل در فضا به ست کردن وسایل بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای خرید اینترنتی آشنا کنیم. خرید آنلاین مبل راحتی
اگر تصمیم دارید مبل راحتی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید برای شما چند پیشنهاد داریم. اولین ترفند ما مقایسه تم رنگی فضای داخلی منزل شما با مبل راحتی است. شما به‌راحتی با استفاده از خرید آنلاین مبل می‌توانید رنگی را که صد در صد با منزل شما شباهت دارد تنها با چند کلیک انتخاب کنید. شاید این مقایسه زمانی که خارج از منزل و در مرکز خرید هستید دشوار باشد. برای این مهم کافی است پشت میز کار خود بنشینید و سیستم را روشن کنید و با نگاه به اطراف خود رنگی را که شباهت بسیاری با فضای داخلی منزل شما دارد انتخاب کنید و آن را برای سرویس مبل راحتی خود برگزینید.
مزیت خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین
امر دیگری که در زمان خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین می‌توان به آن توجه کرد ترکیب و چیدمان مبل‌ها در منزل است. اگر تمایل داشته باشید که تنها از چند کاناپه بدون صندلی راحتی بهره بگیرید به راحتی می‌توانید با انتخاب این گزینه یک ترکیب ایده‌ال را برای منزل خود مد نظر قرار دهید؛ مثلا تمایل دارید تنها از مبل‌های راحتی استفاده کنید با حذف کاناپه از لیست خرید خود و اضافه کردن تعداد بیشتری صندلی‌ راحتی، می توانید به این مهم دست پیدا کنید. یا شاید انتخاب شما یک نیم‌ست باشد باز هم از طریق خرید اینترنتی این امر برای شما ساده‌تر میسر می شود. بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌های مبل سپری کنید.
خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین با توجه به طرح و رنگ
مورد دیگری که در زمان خرید مبل راحتی باید به آن توجه شود رنگ مبل است. شما با توجه به فضای داخلی منزل خود می‌توانید از مبل‌های ساده یا گلدار بهره بگیرد. خرید اینترنتی مبل به‌صورت آنلاین این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که مبل‌های راحتی را با هر ترکیب رنگی که مد نظر دارید به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای اتاق نشیمن خود از یک کاناپه گلدار و دو مبل راحتی بهره بگیرد. کافی است با انتخاب نوع پارچه و رنگ آن طرح مورد نظر را مشاهده کنید و انتخاب راحتی را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که خانم‌های خانه‌دار بسیار به دیزاین داخلی منزل خود بها می‌دهند باید بگویم خرید آنلاین مبل راحتی، گزینه انتخابی مناسبی برای خریدهای معقولانه به شمار می آید.
مزیت خرید مبل استیل به‌صورت آنلاین
در کنار ترکیب رنگ و طرح که در خرید آنلاین برای شما ساده‌تر صورت می گیرد باید بگوییم حمل‌و‌نقل نیز با خرید آنلاین دیگر کار دشواری نخواهد بود. تنها کار شما چند کلیک ساده بر روی وبسایت مد نظر شما به‌منظور خرید مبل استیل است. سپس سایت مرجع خریدهای شما را بررسی می‌کند و با استفاده از خدمات ارائه شده در این راستا در کمترین زمان ممکن مبل خریداری‌شده را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. در روش‌های سنتی خرید نیاز بود چند روز کاری را برای خرید مبل استیل اختصاص می‌دادیم و مدام در مرکز خرید زمان خود را سپری می‌کردیم. این امر به قدری سخت و خسته‌کننده بود که حتی تصور حمل بار تا مقصد گاهی افراد را از خرید منصرف می‌کرد. در دنیای مدرن امروز دیگر دغدغه های گذشته پیش روی شما نیست. شما به‌راحتی می‌توانید از منزل یا محل کار خود با ورود به سایت‌های مرتبط در زمینه دکوراسیون مبل و میز کار، خرید کنید.
مبل کلاسیک و خرید آنلاین
خرید آنلاین مبل مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین موارد، بررسی و در نظر گرفتن تمام پارامترهای انتخابی شماست. اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را دوست دارید به‌راحتی با انتخاب مبل‌های کلاسیک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید آنلاین مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی مواد اولیه محصول ساخته شده را مشاهده و مطالعه کنید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد.
مزیت‌های خرید آنلاین مبل
اگر بخواهیم به‌صورت کلی به مزایای خرید آنلاین مبل اشاره‌ای داشته باشیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:
حق انتخاب مشتری
برای خرید مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک حق انتخاب مشتری به‌صورت خرید آنلاین بسیار افزایش پیدا می‌کند. باید به شما بگویم خرید اگر به‌صورت اینترنتی صورت بگیرد شما می‌توانید یک مقایسه کلی بین قیمت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مبل‌های مدنظر داشته باشید. برای این منظور کافی است با چند کلیک به‌جای مراجعه به مراکز خرید به یک انتخاب درست دست پیدا کنید.
افزایش قدرت خرید
افزایش قدرت خرید شما دومین پارامتری است که در زمان خرید آنلاین مبل از آنِ شما می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب مبل راحتی یا مبل استیل بپردازید. نیازهای شما زمانی که در منزل به خرید اینترنتی مبل می‌پردازید سریع‌تر شناسایی می‌شود؛ مثلا ترجیح می دهید صندلی مهمان در کنار سرویس مبل شما نیز قرار داشته باشد و این امر با در نظر گرفتن فضا برای شما ساده‌تر انجام می‌شود.
دسترسی به محصولات و خدمات بیشتر
در خرید آنلاین مبل می‌توانید از محصولات بیشتری در وبسایت دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد. به‌عنوان مثال تصمیم دارید مبل راحتی بخرید اما با مشاهده مبل‌های استیل یا مبل کلاسیک تصمیم می‌گیرید برای بخش‌های دیگر منزل خود مبل استیل انتخاب کنید.
حذف هزینه‌های سربار
هزینه سربار شما در زمان خرید اینترنتی کاهش پیدا می‌کند. شما نیازی به رفت‌وآمد به مراکز خرید ندارید و با نشستن پشت میز کار خود می‌توانید یک مبل راحتی یا مبل استیل مناسب انتخاب کنید. همچنین هزینه حمل و جابجایی مبل‌های خریداری شده شما با خرید آنلاین به حداقل می‌رسد
خرید انلاین تنها در زمینه مبل نمیتواند به صرفه باشد .به عنوان مثال خریدانلاین فرش ماشینی کاشان امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
یکی ازدلایل اصلی محبوبیت خرید انلاین فرش ماشینی کاشان تفاوت قیمت فاهش انها بادیگرشیوه های خرید است.البته دراین بین ارایه خدماتی که فروشگاه های اینرنتی فرش نیز ارایه دادند بی تاثیر نبوده است.خدماتی که این فروشگاه ها ارایه میدهند بیشتر در جهت اعتماد سازی مخاطباننسبت به خرید انلاین است.

منبع: سایت چه طور

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده


مبل و فرش همواره جز دسته هایی از وسایل منزل هستند که در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر دارند .خرید فرش و مبل معمولا در اخرین مراحل خرید وسایل منزل به صورت مکمل انجام میشود.امروزه کارشناسان توصسه میکنند که خرید های خود را به سمت خرید اینترنیت ببریم.زیرا در این نوع خرید واسطه ها تا حدامکان حذف میشوند و در نتیجه قیمت مناسبتر محصول به دست مخاطب میرسد.امروزه تفاوت قیمت فرش در شیوه بسیار با خرید شیوه فرش از فروشگاه فیزیکی بسیار بالا است.درادامه درباره مزایا خرید اینترنتی مبل بیشتر صحبت خواهیم کرد.
خرید آنلاین مبل باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. از آنجایی که
خرید مبل آنلاین مزایای بسیاری دارد در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با خرید اینترنتی مبل بیشتر آشنا کنیم. شکی در این نیست که همه شما یک بار خرید اینترنتی کرده‌اید، اما آیا تا به حال لوازم خانگی را از طریق وب سایت های معتبر خریداری کرده‌اید؟ باید به شما بگویم زمانی که خرید اینترنتی لوازم برای دکوراسیون خانه مزایای بی شماری برایتان دارد. مقایسه قیمت‌ها بدون اینکه زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد در مرکز خرید کرده باشید. حمل محصول با کمترین دغدغه به‌دور از ترافیک های شهری خود بزرگترین مزیت این کار است. همچنین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل و تناژ رنگی حاصل در فضا به ست کردن وسایل بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای خرید اینترنتی آشنا کنیم. خرید آنلاین مبل راحتی
اگر تصمیم دارید مبل راحتی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید برای شما چند پیشنهاد داریم. اولین ترفند ما مقایسه تم رنگی فضای داخلی منزل شما با مبل راحتی است. شما به‌راحتی با استفاده از خرید آنلاین مبل می‌توانید رنگی را که صد در صد با منزل شما شباهت دارد تنها با چند کلیک انتخاب کنید. شاید این مقایسه زمانی که خارج از منزل و در مرکز خرید هستید دشوار باشد. برای این مهم کافی است پشت میز کار خود بنشینید و سیستم را روشن کنید و با نگاه به اطراف خود رنگی را که شباهت بسیاری با فضای داخلی منزل شما دارد انتخاب کنید و آن را برای سرویس مبل راحتی خود برگزینید.
مزیت خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین
امر دیگری که در زمان خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین می‌توان به آن توجه کرد ترکیب و چیدمان مبل‌ها در منزل است. اگر تمایل داشته باشید که تنها از چند کاناپه بدون صندلی راحتی بهره بگیرید به راحتی می‌توانید با انتخاب این گزینه یک ترکیب ایده‌ال را برای منزل خود مد نظر قرار دهید؛ مثلا تمایل دارید تنها از مبل‌های راحتی استفاده کنید با حذف کاناپه از لیست خرید خود و اضافه کردن تعداد بیشتری صندلی‌ راحتی، می توانید به این مهم دست پیدا کنید. یا شاید انتخاب شما یک نیم‌ست باشد باز هم از طریق خرید اینترنتی این امر برای شما ساده‌تر میسر می شود. بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌های مبل سپری کنید.
خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین با توجه به طرح و رنگ
مورد دیگری که در زمان خرید مبل راحتی باید به آن توجه شود رنگ مبل است. شما با توجه به فضای داخلی منزل خود می‌توانید از مبل‌های ساده یا گلدار بهره بگیرد. خرید اینترنتی مبل به‌صورت آنلاین این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که مبل‌های راحتی را با هر ترکیب رنگی که مد نظر دارید به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای اتاق نشیمن خود از یک کاناپه گلدار و دو مبل راحتی بهره بگیرد. کافی است با انتخاب نوع پارچه و رنگ آن طرح مورد نظر را مشاهده کنید و انتخاب راحتی را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که خانم‌های خانه‌دار بسیار به دیزاین داخلی منزل خود بها می‌دهند باید بگویم خرید آنلاین مبل راحتی، گزینه انتخابی مناسبی برای خریدهای معقولانه به شمار می آید.
مزیت خرید مبل استیل به‌صورت آنلاین
در کنار ترکیب رنگ و طرح که در خرید آنلاین برای شما ساده‌تر صورت می گیرد باید بگوییم حمل‌و‌نقل نیز با خرید آنلاین دیگر کار دشواری نخواهد بود. تنها کار شما چند کلیک ساده بر روی وبسایت مد نظر شما به‌منظور خرید مبل استیل است. سپس سایت مرجع خریدهای شما را بررسی می‌کند و با استفاده از خدمات ارائه شده در این راستا در کمترین زمان ممکن مبل خریداری‌شده را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. در روش‌های سنتی خرید نیاز بود چند روز کاری را برای خرید مبل استیل اختصاص می‌دادیم و مدام در مرکز خرید زمان خود را سپری می‌کردیم. این امر به قدری سخت و خسته‌کننده بود که حتی تصور حمل بار تا مقصد گاهی افراد را از خرید منصرف می‌کرد. در دنیای مدرن امروز دیگر دغدغه های گذشته پیش روی شما نیست. شما به‌راحتی می‌توانید از منزل یا محل کار خود با ورود به سایت‌های مرتبط در زمینه دکوراسیون مبل و میز کار، خرید کنید.
مبل کلاسیک و خرید آنلاین
خرید آنلاین مبل مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین موارد، بررسی و در نظر گرفتن تمام پارامترهای انتخابی شماست. اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را دوست دارید به‌راحتی با انتخاب مبل‌های کلاسیک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید آنلاین مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی مواد اولیه محصول ساخته شده را مشاهده و مطالعه کنید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد.
مزیت‌های خرید آنلاین مبل
اگر بخواهیم به‌صورت کلی به مزایای خرید آنلاین مبل اشاره‌ای داشته باشیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:
حق انتخاب مشتری
برای خرید مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک حق انتخاب مشتری به‌صورت خرید آنلاین بسیار افزایش پیدا می‌کند. باید به شما بگویم خرید اگر به‌صورت اینترنتی صورت بگیرد شما می‌توانید یک مقایسه کلی بین قیمت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مبل‌های مدنظر داشته باشید. برای این منظور کافی است با چند کلیک به‌جای مراجعه به مراکز خرید به یک انتخاب درست دست پیدا کنید.
افزایش قدرت خرید
افزایش قدرت خرید شما دومین پارامتری است که در زمان خرید آنلاین مبل از آنِ شما می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب مبل راحتی یا مبل استیل بپردازید. نیازهای شما زمانی که در منزل به خرید اینترنتی مبل می‌پردازید سریع‌تر شناسایی می‌شود؛ مثلا ترجیح می دهید صندلی مهمان در کنار سرویس مبل شما نیز قرار داشته باشد و این امر با در نظر گرفتن فضا برای شما ساده‌تر انجام می‌شود.
دسترسی به محصولات و خدمات بیشتر
در خرید آنلاین مبل می‌توانید از محصولات بیشتری در وبسایت دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد. به‌عنوان مثال تصمیم دارید مبل راحتی بخرید اما با مشاهده مبل‌های استیل یا مبل کلاسیک تصمیم می‌گیرید برای بخش‌های دیگر منزل خود مبل استیل انتخاب کنید.
حذف هزینه‌های سربار
هزینه سربار شما در زمان خرید اینترنتی کاهش پیدا می‌کند. شما نیازی به رفت‌وآمد به مراکز خرید ندارید و با نشستن پشت میز کار خود می‌توانید یک مبل راحتی یا مبل استیل مناسب انتخاب کنید. همچنین هزینه حمل و جابجایی مبل‌های خریداری شده شما با خرید آنلاین به حداقل می‌رسد
خرید انلاین تنها در زمینه مبل نمیتواند به صرفه باشد .به عنوان مثال خریدانلاین فرش ماشینی کاشان امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
یکی ازدلایل اصلی محبوبیت خرید انلاین فرش ماشینی کاشان تفاوت قیمت فاهش انها بادیگرشیوه های خرید است.البته دراین بین ارایه خدماتی که فروشگاه های اینرنتی فرش نیز ارایه دادند بی تاثیر نبوده است.خدماتی که این فروشگاه ها ارایه میدهند بیشتر در جهت اعتماد سازی مخاطباننسبت به خرید انلاین است.

منبع: سایت چه طور

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده


مبل و فرش همواره جز دسته هایی از وسایل منزل هستند که در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر دارند .خرید فرش و مبل معمولا در اخرین مراحل خرید وسایل منزل به صورت مکمل انجام میشود.امروزه کارشناسان توصسه میکنند که خرید های خود را به سمت خرید اینترنیت ببریم.زیرا در این نوع خرید واسطه ها تا حدامکان حذف میشوند و در نتیجه قیمت مناسبتر محصول به دست مخاطب میرسد.امروزه تفاوت قیمت فرش در شیوه بسیار با خرید شیوه فرش از فروشگاه فیزیکی بسیار بالا است.درادامه درباره مزایا خرید اینترنتی مبل بیشتر صحبت خواهیم کرد.
خرید آنلاین مبل باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. از آنجایی که
خرید مبل آنلاین مزایای بسیاری دارد در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با خرید اینترنتی مبل بیشتر آشنا کنیم. شکی در این نیست که همه شما یک بار خرید اینترنتی کرده‌اید، اما آیا تا به حال لوازم خانگی را از طریق وب سایت های معتبر خریداری کرده‌اید؟ باید به شما بگویم زمانی که خرید اینترنتی لوازم برای دکوراسیون خانه مزایای بی شماری برایتان دارد. مقایسه قیمت‌ها بدون اینکه زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد در مرکز خرید کرده باشید. حمل محصول با کمترین دغدغه به‌دور از ترافیک های شهری خود بزرگترین مزیت این کار است. همچنین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل و تناژ رنگی حاصل در فضا به ست کردن وسایل بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای خرید اینترنتی آشنا کنیم. خرید آنلاین مبل راحتی
اگر تصمیم دارید مبل راحتی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید برای شما چند پیشنهاد داریم. اولین ترفند ما مقایسه تم رنگی فضای داخلی منزل شما با مبل راحتی است. شما به‌راحتی با استفاده از خرید آنلاین مبل می‌توانید رنگی را که صد در صد با منزل شما شباهت دارد تنها با چند کلیک انتخاب کنید. شاید این مقایسه زمانی که خارج از منزل و در مرکز خرید هستید دشوار باشد. برای این مهم کافی است پشت میز کار خود بنشینید و سیستم را روشن کنید و با نگاه به اطراف خود رنگی را که شباهت بسیاری با فضای داخلی منزل شما دارد انتخاب کنید و آن را برای سرویس مبل راحتی خود برگزینید.
مزیت خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین
امر دیگری که در زمان خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین می‌توان به آن توجه کرد ترکیب و چیدمان مبل‌ها در منزل است. اگر تمایل داشته باشید که تنها از چند کاناپه بدون صندلی راحتی بهره بگیرید به راحتی می‌توانید با انتخاب این گزینه یک ترکیب ایده‌ال را برای منزل خود مد نظر قرار دهید؛ مثلا تمایل دارید تنها از مبل‌های راحتی استفاده کنید با حذف کاناپه از لیست خرید خود و اضافه کردن تعداد بیشتری صندلی‌ راحتی، می توانید به این مهم دست پیدا کنید. یا شاید انتخاب شما یک نیم‌ست باشد باز هم از طریق خرید اینترنتی این امر برای شما ساده‌تر میسر می شود. بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌های مبل سپری کنید.
خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین با توجه به طرح و رنگ
مورد دیگری که در زمان خرید مبل راحتی باید به آن توجه شود رنگ مبل است. شما با توجه به فضای داخلی منزل خود می‌توانید از مبل‌های ساده یا گلدار بهره بگیرد. خرید اینترنتی مبل به‌صورت آنلاین این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که مبل‌های راحتی را با هر ترکیب رنگی که مد نظر دارید به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای اتاق نشیمن خود از یک کاناپه گلدار و دو مبل راحتی بهره بگیرد. کافی است با انتخاب نوع پارچه و رنگ آن طرح مورد نظر را مشاهده کنید و انتخاب راحتی را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که خانم‌های خانه‌دار بسیار به دیزاین داخلی منزل خود بها می‌دهند باید بگویم خرید آنلاین مبل راحتی، گزینه انتخابی مناسبی برای خریدهای معقولانه به شمار می آید.
مزیت خرید مبل استیل به‌صورت آنلاین
در کنار ترکیب رنگ و طرح که در خرید آنلاین برای شما ساده‌تر صورت می گیرد باید بگوییم حمل‌و‌نقل نیز با خرید آنلاین دیگر کار دشواری نخواهد بود. تنها کار شما چند کلیک ساده بر روی وبسایت مد نظر شما به‌منظور خرید مبل استیل است. سپس سایت مرجع خریدهای شما را بررسی می‌کند و با استفاده از خدمات ارائه شده در این راستا در کمترین زمان ممکن مبل خریداری‌شده را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. در روش‌های سنتی خرید نیاز بود چند روز کاری را برای خرید مبل استیل اختصاص می‌دادیم و مدام در مرکز خرید زمان خود را سپری می‌کردیم. این امر به قدری سخت و خسته‌کننده بود که حتی تصور حمل بار تا مقصد گاهی افراد را از خرید منصرف می‌کرد. در دنیای مدرن امروز دیگر دغدغه های گذشته پیش روی شما نیست. شما به‌راحتی می‌توانید از منزل یا محل کار خود با ورود به سایت‌های مرتبط در زمینه دکوراسیون مبل و میز کار، خرید کنید.
مبل کلاسیک و خرید آنلاین
خرید آنلاین مبل مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین موارد، بررسی و در نظر گرفتن تمام پارامترهای انتخابی شماست. اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را دوست دارید به‌راحتی با انتخاب مبل‌های کلاسیک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید آنلاین مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی مواد اولیه محصول ساخته شده را مشاهده و مطالعه کنید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد.
مزیت‌های خرید آنلاین مبل
اگر بخواهیم به‌صورت کلی به مزایای خرید آنلاین مبل اشاره‌ای داشته باشیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:
حق انتخاب مشتری
برای خرید مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک حق انتخاب مشتری به‌صورت خرید آنلاین بسیار افزایش پیدا می‌کند. باید به شما بگویم خرید اگر به‌صورت اینترنتی صورت بگیرد شما می‌توانید یک مقایسه کلی بین قیمت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مبل‌های مدنظر داشته باشید. برای این منظور کافی است با چند کلیک به‌جای مراجعه به مراکز خرید به یک انتخاب درست دست پیدا کنید.
افزایش قدرت خرید
افزایش قدرت خرید شما دومین پارامتری است که در زمان خرید آنلاین مبل از آنِ شما می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب مبل راحتی یا مبل استیل بپردازید. نیازهای شما زمانی که در منزل به خرید اینترنتی مبل می‌پردازید سریع‌تر شناسایی می‌شود؛ مثلا ترجیح می دهید صندلی مهمان در کنار سرویس مبل شما نیز قرار داشته باشد و این امر با در نظر گرفتن فضا برای شما ساده‌تر انجام می‌شود.
دسترسی به محصولات و خدمات بیشتر
در خرید آنلاین مبل می‌توانید از محصولات بیشتری در وبسایت دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد. به‌عنوان مثال تصمیم دارید مبل راحتی بخرید اما با مشاهده مبل‌های استیل یا مبل کلاسیک تصمیم می‌گیرید برای بخش‌های دیگر منزل خود مبل استیل انتخاب کنید.
حذف هزینه‌های سربار
هزینه سربار شما در زمان خرید اینترنتی کاهش پیدا می‌کند. شما نیازی به رفت‌وآمد به مراکز خرید ندارید و با نشستن پشت میز کار خود می‌توانید یک مبل راحتی یا مبل استیل مناسب انتخاب کنید. همچنین هزینه حمل و جابجایی مبل‌های خریداری شده شما با خرید آنلاین به حداقل می‌رسد
خرید انلاین تنها در زمینه مبل نمیتواند به صرفه باشد .به عنوان مثال خریدانلاین فرش ماشینی کاشان امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
یکی ازدلایل اصلی محبوبیت خرید انلاین فرش ماشینی کاشان تفاوت قیمت فاهش انها بادیگرشیوه های خرید است.البته دراین بین ارایه خدماتی که فروشگاه های اینرنتی فرش نیز ارایه دادند بی تاثیر نبوده است.خدماتی که این فروشگاه ها ارایه میدهند بیشتر در جهت اعتماد سازی مخاطباننسبت به خرید انلاین است.

منبع: سایت چه طور

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از افراد مایحتاج خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند، یکی از اقلامی که این روزها خرید اینترنتی‌اش بسیار پر طرفدار است بازار فرش ماشینی است.
بیش از ۴ دهه است که فرش ماشینی به عنوان یکی از محبوب‌ترین کف‌پوش‌ها در سراسر دنیا خصوصا ایران شناخته شده است. خرید اینترنتی این کالای محبوب مانند خرید اینترنتی هر کالای دیگری دارای مزایا و معایب مختلفی است. در ادامه‌ی این مقاله سعی کرده‌ایم در رابطه با مزایا ومعایب خرید فرش ماشینی کاشان توضیحاتی کاربردی ارائه دهیم.
اگر شما هم بین خرید اینترنتی و حضوری فرش ماشینی سرگردانید، پیشنهاد می‌کنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.
خرید اینترنتی فرش ماشینی:
در حال حاضر و در دنیای امروز فرش های ماشینی پر مخاطب ترین کف پوش شناخته شده هستند. اما آیا تاکنون به این مسئله دقت کرده‌اید که برای خرید از نمایشگاه ها و فروشگاه های فرش در دنیای واقعی چقدر باید وقت و هزینه بگذارید تا بتوانید مدل و کیفیت مورد نظر خود را پیدا کنید؟
یا اگر بخواهید در شهر خودتان که دور از کاشان، مهم‌ترین شهر تولید کننده فرش می‌باشد به دنبال فرش ماشینی مورد نظر خود بگردید، به چند فروشگاه مختلف باید سر بزنید؟
آیا با وجود تلاش‌ها و رفت و آمدهای مداوم می‌توانید طرح دلخواه و رنگ مورد نظر خود را بیابید؟
خبر خوب این است که فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان با امکانات منحصر به فردش آمده است تا شما را از این مشکلات نجات دهد.
خرید اینترنتی فرش به حدی رونق گرفته است که تصور خانه‌ای بدون فرش ماشینی دیگر امکان پذیر نیست.
فروشگاه‌های آنلاین فروش فرش نیز نه تنها با سایر فروشگاه های آنلاین بلکه با فروشگاه های خرید حضوری نیز در رقابتی تنگاتنگ و نفس‌گیر هستند تا خدماتی بهتر و مشتری‌مدارتری ارائه دهند.
مزایای خرید اینترنتی فرش عبارت است :
خرید آنلاین فرش می‌تواند از جنبه‌های مختلف مزیت‌های متفاوتی داشته باشد. در ادامه به تشریح برخی مزایای خرید آنلاین می‌پردازیم.
o ارسال رایگان فرش و تحویل درب منزل:
یکی از مزیت‌های خرید فرش ماشینی کاشان، این است که در خرید‌های مستقیم و حضوری از فروشگاه‌ها فروشنده در قبال تحویل و هزینه حمل فرش هیچ مسئولیتی را متقبل نمی‌شود. این در حالی است که فروشگاه انلاین کاشان در قبال تحویل کالا درب منزل از مشتری هیچ وجهی را دریافت نمی‌کند.
o کیفیت بالا:
سایت‌ فروش آنلاین فرش کاشان، برای افزایش رضایت مشتریان خود و همچنین حفظ دائمی مشتریان خود، هیچگاه فرش بی‌کیفیت و نامرغوب را ارائه نمی‌دهد. در مقابل مدیریت این مجموعه همواره در تلاش است تا با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، فرشی با کیفیت درجه یک به مشتریان تحویل دهد.
o عدم دریافت مالیات بر فروش:
در فروشگاه‌های آنلاین فرش ماشینی کاشان مالیات بر فروش از مشتریان گرفته نمی‌شود، که این موضوع می‌تواند پس انداز قابل توجهی برای آن دسته از خریدارانی که عمدتا به صورت آنلاین خریداری می‌کنند باشد.
o راحتی در فروشگاه اینترنتی:
اگر بخواهید فرشی را به صورت مستقیم و حضوری تهیه و خریداری کنید با زمانی را صرف طی کردن مسافت صرف کنید این در حالی‌ست که با استفاده از سایت خرید آنلاین فرش می‌توانید در منزل و در کسری از زمان فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.
o داشتن نوآوری در محصولات و خلق طرح‌ها کیفیت و فرش‌های نوین
o دسترسی تمام وقت و 24 ساعته:
در هر زمان از شبانه روز که بخواهید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرش کاشان وارد شوید و نسبت به خرید انلاین فرش ماشینی کاشان اقدام کنید. جالب است بدانید این فروشگاه‌ معتبر اینترنتی حتی در روز‌های تعطیل هم آماده‌ی ثبت سفارشات خریداران است، که در دنیای واقعی امری تقریبا بعید به نظر می‌رسد.
o صرفه جویی در زمان، هزینه و سوخت
o قابلیت جست و جو
اگر شما یک فرش خاص را مد نظرتان دارید قابلیت جست وجوی پلتفرم‌های سایت‌های فروش آنلاین فرش کار را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کنند. مثلا اگر رنگ یا طرح خاصی را در ذهن خود دارید می‌توانید با استفاده از گزینه‌های جست و جو فرش مورد پسند خود را پیدا کنید. یا حتی می‌توانید به جست و جو بر اساس قیمت فرش‌ها بپردازید.
می توانید ترتیب متفاوت برای جست و جوی خود قائل شوید مثلا اول جست و جو با رنگ بعد با سایز فرش و بعد با قیمت.
با این روش پیدا کردن فرش مورد علاقه و مناسب شما بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود.
o امکان مقایسه قیمت ها در سریع ترین زمان
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان مقایسه‌ی قیمت‌هاست. در خرید اینترنتی شما می‌توانید با چند کلیک ساده به راحتی متوجه‌ی تفاوت قیمت‌ها و سود حاصل از خرید از فروشگاه معتبر فرش ماشینی کاشان در مقایسه با باقی فروشگاه‌ها شوید
o امکان استفاده از پشتیبان آنلاین به عنوان متخصص خرید و فروش فرش‌های ماشینی در ۲۴ ساعت شبانه روز
o امکان مشاهده‌ی تصاویر و ویدئو قبل از سفارش فرش
o بررسی نظرات سایر مشتری‌ها:
یکی دیگر از قابلیت‌های مهم خرید اینترنتی مشاهده‌ی آنلاین و در لحظه‌ی نظرات مشتریان دیگر در لحظه‌ی بررسی کالا می‌باشد.
و چندین مورد دیگر که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن خریدی لذت بخش داشته باشید.
آیا شما نیز تاکنون تجربه‌ی خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر فرش داشته‌اید؟ می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات خود سایر خریداران فرش را از مزیت‌های این نوع خرید آگاه کنید.
معایب خرید آنلاین فرش ماشینی:
خرید فرش به صورت آنلاین نیز مانند هر خرید اینترنتی دیگری دارای مزایا و معایب مختلفی است که برای تصمیم‌گیری صحیح لازم است با آن‌ها نیز آشنا شوید. از همین رو در ادامه برخی از مهم‌ترین معایب خرید آنلاین فرش ماشینی را برای شما برمی‌شماریم.
o غیر قابل ملموس بودن کالا:
یکی از بارزترین مشکلاتی که همیشه به دنبال فروش آنلاین و اینترنتی خواهد بود غیر قابل لمس بودن کالاهاست.
البته امروزه بسیار از فروشگاه‌های فرش از جمله فروشگاه فرش ماشینی کاشان امکانی را فراهم کرده است که با قرار دادن فیلم و عکس واقعی از لمس فرش برای مشتریان، تصویری همه جانبه از فرش را ارائه می‌دهد و می‌تواند این نگرانی را از مشتری‌ها دور کند.
o عدم اطمینان در فروش اینترنتی فرش ماشینی
متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در زمینه خرید و فروش اینترنتی بسیاری از مردم اعتقادی به اعتبار فروشگاه‌ها ندارند و به همین دلیل حاضر به اعتماد به این سایت‌ها نیستند.
خریداران اما، در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان می‌توانند با مراجعه به قسمت درباره ما و تماس با ما، اطمینان حاصل کنند که اطلاعات و شماره تلفن فروشگاه فرش کاشان کاملا صحت دارد. خریداران همچنین می‌توانند با بررسی نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز‌های مربوطه از خرید خود مطمئن شوند

منبع:

https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/1165123-مزایا-ومعایب-خرید-فرش-ماشینی-کاشان-چیست



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

با بررسی این مقاله بنده دانست این موضوع را در کنار کسب اطلاعات درباره فرش700شانه و فرش1200شانه ضروری دانستم پس شمارا به مطالعه این مطلب دعوت میکنم

فرش دستبافت همیشه گران قیمت بودن و ارزشمند بودن فرش را نشان میدهد. فرش¬
های دستبافت ایرانی از بهترین فرش ¬های دنیا بوده چرا که این فرش¬ها با دقت و ظرافت نهایت و همچنین با استفاده از نخ¬های ابریشمی مرغوب، تار و پودشان درهم تنیده شده¬اند و نتیجه کار حاصل از چندین ماه یا حتی چندین سال تلاش و زحمت فرشبافان میباشد.
باتوجه به گفته ¬های بالا مراقبت و نگهداری از فرش دستبافت بسیار دشوار و حساس بوده پس برای تمیز و سالم نگهداشتن آن احتیاج است که به صورت منظم شستشوی فرش دستبافت انجام شود.
اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه میتوان فرش دستبافت را شست یا بهترین روش برای شستشوی فرش دستبافت چه میباشد؟
اولین جوابی که برای این سوال داده میشود سپردن به قالیشویی میباشد.
شستشوی فرش¬ های دستبافت توسط شرکت¬های قالیشویی دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته می شود.
روش دیگر شست¬وشو فرش دستبافت در منزل میباشد.
علت شست¬وشوی منظم فرش¬های دستباف چه میباشد؟
فرش دستبافت دارای یک خاصیتی است که اگر ظاهر آن کثیف و چرک¬آلود نباشد قطعا حاشیه و ریشه های فرش کثیف و رنگ زرد به خود میگیرند (زردی به علت شستن ناقص فرش یا چربی¬هایی به سبب آشپزی پخش می شوند میباشد) که¬ علاوه بر این فرش دستبافت گرد و غبار بخصوص سیلیس را به خود جذب می کند که این علت از اساسی ترین دلایل برای شستشوی فرش دستبافت می باشد.
سوال دیگری که در پیش رو قرار دارد منبع تولید این آلودگی¬ها می باشد. این آلودگی¬ها ناشی از بخارهای آشپزی، ورود گرد¬و¬غبار از در¬و¬پنجره ها، ورود خاک توسط کفش به عمق فرش¬ و دلایل بسیاری دیگر که بستگی به شرایط جوی و آب¬ و هوای آن محدوده محل زندگی شما دارد.
نکته قابل توجه این است که مدت زمان شست وشوی فرش دستبافت به عواملی مانند تعداد اعضای خانواده و میزان رفت ¬و آمد افراد وابسته است و رابطه مستقیم دارد، یعنی هرچه رفت ¬و¬آمد بیشتر باشد میزان کثیفی بیشتر می شود.
شست و شوی فرش دستبافت در قالیشویی چگونه انجام میپذیرد؟
شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی دارای مراحلی است که در پایین به توضیح هرکدام پرداخته ایم:
مرحله اول: غبار گیری
اگر فرش دستبافتی که به قالیشویی وارد میشود دارای گرد¬و غبار زیادی باشد پیش از شستن آن، خاک آن را توسط دستگاه خاک گیر میگیرند.
اساس کار این دستگاه به این نحوه می باشد که فرش را با قدرت خیلی بالا در بازه زمانی 1 تا 2 ساعت میچرخاند تا تمامی گرد¬و خاک آن برطرف شود.
مرحله دوم: شست¬وشو با مواد شوینده
برای شست¬وشوی فرش دستباف ابتدا فرش¬هایی که دارای ابعاد یکسان می باشند در کنار یک دیگر بر روی سطح بزرگ¬و پهنی می گسترانند تا به هنگام شست¬وشو فضای کافی در اختیار داشته باشند. پس از این مرحله اعضای پرسنل قالیشویی آب را با فشار روی آنها میپاشند تا همه قسمت¬های فرش خیس شود.
بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از خیسی فرش (به علت نفوذ بیشتر آب به عمق فرش) مواد شوینده بر روی سطح آنها ریخته میشود، سپس دستگاه¬ های شستشوی فرش را روی فرش به حرکت در می¬آورند تا سطح فرش را به آرامی بساید¬و قسمت¬هایی که دچار آلودگی شده است تمیز شود.
شستشوی فرش ها و خدمات جانبی آن درقالیشویی در اصفهان فقط به صورت درجه یک و اعلا می باشد که توسط استادکاران خبره و با تجربه و تایید توسط کارشناسان همیشه تمیز انجام می شود .
مرحله سوم: آبکشی فرش
پس از زدودن آلودگی¬ها¬و لک¬های فرش نوبت به آبکشی کامل فرش میرسد تا شست¬وشو به مرحله نهایی خود برسد.
با استفاده از شلنگ¬هایی که دارای دوش¬های پخش کننده هستند فرش را آبکشی می کنند تا تمامی مواد شوینده از روی فرش برود و برای اطمینان از تمیز شدن فرش از مواد شوینده دومین مرتبه عملیات آبکشی را انجام می دهند.
مرحله چهارم: آبگیری فرش
در قالیشویی¬های بزرگ¬و با تجهیزات کامل، برای آبگیری فرش از دستگاه آب¬گیر استفاده می کنند. این دستگاه به شکل استوانه بوده و دیواره¬ های آن به شکل مشبک طراحی شده است تا آب فرش از آن خارج شود.
پس از آنکه فرش¬ها به مرحله آبکشی میرسند، درون دستگاه قرار می گیرند و دستگاه با سرعت زیاد با حرکتی دورانی تمامی آب فرش را در می¬آورد.
مرحله پنجم: خشک کردن فرش
در مرحله آبگیری تمام آب فرش خیس شده خارج نمی شود و مقداری از آب به صورت نم(رطوبت) باقی می ماند که برای خشک شدن آن فرش را جلوی نور آفتاب میگذارند تا فرش به مرحله نهایی یعنی تحویل برسد. اما در برخی از شرایط با توجه به شرایط جوی¬ و آب¬و¬هوایی نمیتوان از نور خورشید استفاده کرد، پس در این مواقع قالیشویی¬ها از گرمخانه¬ها استفاده میکنند، گرمخانه¬ها به وسیله¬ی دستگاه گرماساز که با ایجاد حرارت زیاد باعث گرم شدن فضای آن اتاق میشود.
نحوه خشک کردن فرش¬ها در گرمخانه به کمک داربست می باشد. بدین گونه که فرش¬ها را از داربست آویزان میکنند تا گرمای موجود در اتاق باعث خشک شدن سریع همه نقاط فرش شود.
دستگاه¬ های شست¬ وشوی فرش در قالیشویی¬ ها به دو دسته اتوماتیک ¬و دستی تقسیم میشوند.
خود دستگاه ¬های شست¬وشوی دستی به 3 گونه تقسیم میشوند: شلاق زدن (مناسب برای فرش¬های دستبافت)، دستگاه برس استوانه¬ای، دستگاه دوموتور گیربکسی
دستگاه¬ های شست¬وشوی اتوماتیک نیز به دو گونه هستند: دستگاه ریلی، دستگاه میزی
معایب شست¬وشوی فرش دستبافت با ماشین
به علت ساخته شدن فرش از پشم، پنبه،ابریشم و الیاف طبیعی میتواند آلودگی را به خوبی در خود مخفی کند و استفاده از روش¬های ماشینی نتوانند به خوبی آلودگی¬های موجود در فرش را تمیز کند. از دیگر معایب شست¬وشوی ماشینی فرش دستبافت آسیب دیدن الیاف فرش توسط فشار زیاد¬و استفاده از مواد شوینده¬ای که باعث ازبین رفتن الیاف فرش شود.
برای شستن فرش¬های دستبافت خود باید به مراکز معتبر¬و شناخته شده بسپارید تا با تجربه و تخصصشان فرش را به خوبی شست¬وشو داده¬و کمترین آسیب یا حتی بدون آسیب به الیاف فرش به شما تحویل دهند.
شرکت قالیشویی همیشه تمیز با استفاده از بهترین¬و مرغوب¬ترین مواد شوینده و به کارگیری افراد متخصص¬و حرفه ای در این حوزه توانسته است عنوان بهترین قالیشویی در اصفهان را از آن خود کند. ما هر سال به بیش از 6000 خانواده اصفهانی خدمات شستشوی با کیفیت ارائه می دهیم چون با شستشوی غیر تخصصی ، عمر فرش نصف می شود .

همانطور که دربالا مطالعه کردید در هنگام شست وشوی فرش دستبافت به دلید گران بودن فرش باید دقت شست وشو را چندبرابر کنیم البته همواره جایگزین های مناسبی برای فرش دستبافت وجود داشته است.شما میتوانید با خرید انلاین فرش1200شانه علاوه برخرید با کیفیت فرش ماشینی در قیمت نهایی محصول نیز صرفه جویی کنید

منبع:

https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/1156911-شستشوی-فرش-دستبافت-در-کارخانه-قالیشویی-همیشه-تمیز



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

بسیاری از مردم به دلیل عدم اطلاع ازنحوه شست وشوی فرش ماشینی و همچنین نوع مواد شوینده مورداستفاده در ان هنگام شست وشوی فرش ماشینی به فرش اسیب میزنند.ما ردیان مقاله که از سایت دنیای اقتصاد گرفته شده به بررسی این مشکل پرداخته ایم. ما در این مقاله  به شما شیوه شست وشوی فرش ماشینی را همراه با نکاتی در باره قیمت فرش ماشینی ۷۰۰شانه تراکم۲۵۵۰کاشان وقیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم۳۶۰۰ بیان خواهیم کرد.

از مهم ترین نکاتی که در رابطه با شستشوی فرش در قالیشویی ها باید بدانید، این است که از چه موادی در شستشو استفاده میکنند و آیا به این مواد به فرش شما آسیب میزند یا خیر

موادهای شوینده قالی بسته به نوع فرش و کیفیت خدمات قالیشویی متفاوت است مانند سدیم، کلر، آب ژاول،  پودر رختشویی و شامپو فرش.

انتخاب نوع مواد شوینده نقش بسزایی در میزان چربی زدایی و درخشندگی فرش دارد. قالیشویی ها در راستای اهدافی چون سفید کردن ریشه های فرش، رنگبری فرش،  از بین بردن لکه فرش و کلرینه کردن فرش در انتخاب نوع مواد شیمیایی تصمیم می گیرند.

  •  

جهت رنگبری از روی فرش از کاهنده بسیار قوی تحت عنوان هیدروسولفیت سدیم استفاده می‌شود.

  •  

سود سوز آور نیز روی الیافی مانند پنبه، پشم و ابریشم بسیار کارآمد است.

  •  

برای بازگردانی سفیدی ریشه های فرش نیز معمولاً هیپوکلریت سدیم به کار گرفته می شود.

  •  

خواباندن قالی ها در کلسیم هیپوکلریت نیز اقدامی جهت جلای بیشتر آن به حساب می‌آید.

بهترین قالیشویی های مدرن و مکانیزه ی امروزی آنالیز نوع فرش و تعیین بهترین مواد شوینده مخصوص آن قالی را در راس اهداف خود قرار می‌دهند.

از چه موادی برای شستشوی فرش ها در قالیشویی ها استفاده می شود؟

مواد های شوینده متفاوتی در شستن فرشهای ماشینی و دستباف در قالیشویی استفاده می‌شوند که این بستگی به نوع مکانیزه و یا سنتی بودن قالیشویی دارد. پودرهای مخصوص قالیشویی که دارای آنزیم های قوی برای لکه های چرب می باشند یکی از موارد قدیمی می باشند زیرا موجب خشک و یا سفت شدن قالی می گردند.

شست و شوی با آب و تاید نیز یک روش سنتی می باشد که امکان ایجاد زردآب را فراهم می کند که دلیل آن باقی ماندن آب چرک و شستشوی ناکافی است. از این رو استفاده از آب ژاول (مایع سفید کننده) تنها گزینه جهت سفید کردن ریشه های فرش می باشد.

و اما شامپو تگزافون آلمان بهترین گزینه در انتخاب مواد شوینده قالی است که تنها توسط قالیشویی های مکانیزه به کار گرفته می شود. این شامپو فرش های با کیفیت برای هر نوع سطوح و هر نوع قالی به طور منحصر به فردی تهیه و تولید می شوند و انواع مختلفی دارند.

استفاده از مواد تثبیت کننده و مواد نانو نیز از خدمات یک قالیشویی معتبر جهت تضمین سلامت قالی می باشد. با محلول های نانو با قابلیت ۱۳ آنزیم سخت ترین لکه ها پاک میشوند و فرش شما براق و تمیز می گردد.


مواد شوینده برای فرش دستباف

برای شستشوی فرش دستباف، با توجه به حساسیت و ارزش فرشهای دستباف استفاده از شامپو فرش با کیفیت و همچنان استفاده از مواد تثبیت کننده رنگ فرش دستباف حائز اهمیت می باشد. و اما جهت رنگ بری فرش های نفیس دستباف در کارخانه‌های قالیشویی از هیدروسولفیت استفاده می‌شود این کاهنده بسیار قوی نقش بسزایی در از بین بردن لکه های فرش دارد. که حتی پدیده رنگ دویدگی قالی ها نیز با این ماده برطرف می گردد.

در شستشوی قالی های دستباف ابریشم با استفاده از مواد قلیایی و محلول کلسیم هیپوکلریت به جلای فرش کمک می کنند. مواد احیا کننده مانند سدیم هیدرو سولفیت نیز با قابلیت انحلال زیاد و تا حدی که به پشم قالی آسیب نرساند مصرف میشود. و استفاده از مواد خنثی یا قلیایی ضعیف برای آبکشی کامل فرش پشمی توصیه میشود.

در هر صورت شستشوی فرشهای دستباف امری تخصصی است که تنها می بایست توسط قالیشویی های پیشرفته انجام گیرد.

مواد شوینده برای فرش ماشینی

مواد های شوینده مخصوص فرش های ماشینی نیز با توجه به تار و پود متفاوت است که می‌تواند تاید یا شامپو فرش باشد. معمولاً جهت شستن فرش های ماشینی در قالیشویی های حرفه‌ای از شامپو استفاده می‌کنند که نخست یک ماده شیمیایی کف آلود  روی فرش ریخته می‌شود و بعد توسط برس گرد موتوری کف را روی فرش می مالند. و در آخر نیز ذرات گرد و غبار باقی‌مانده فرش توسط جاروبرقی گرفته میشود.

در روش خشک مکانیزه محلول شیمیایی جاذب ریخته شده روی فرش را با یک برس مکانیزه مالش می دهند تا ذرات گرد و غبار جدا شود. هرگز استفاده از مواد شوینده همراه با مواد سفید کننده و مواد شوینده اسیدی و قلیایی که منجر به از بین رفتن رنگ فرش ماشینی و در نهایت کاهش عمر فرش می گردد توصیه نمی شود.

بهترین مواد شوینده برای قالیشویی

قالیشویی مجاز و فوق پیشرفته افرا شهرت خود را مدیون استفاده از بهترین متریال در خدمات قالیشویی و از جمله شامپو تگزافون آلمان می‌داند. این شامپوها بسته به نوع فرش دارای تنوع در قدرت پاک کنندگی میباشند. استفاده راحت و کارایی بالای این شامپو فرش ها حاکی از حفظ سلامت فرش های دستباف و ماشینی پس از تحویل از پرسنل قالیشویی افرا می باشد.

از آنجایی که قالیشویی افرا یک قالیشویی مکانیزه می باشد جهت زدودن لکه ها و پاک کردن و امولسیون کردن مواد چسبنده از این نوع ماده صنعتی کاربردی استفاده می کند. با بکارگیری شامپو تگزافون آلمان بدون نیاز به دما دهی و با افزودن مواد دیگر بسته به فرمولاسیون می‌توان به مطلوب ترین نتیجه رسید.

ما با پیشرفت صنعت قالیشویی از مواد پودری و آب ژاول تنها در صورت نیاز بهره می‌بریم و استفاده از سدیم کلر هم تنها برای زدن به ریشه های قالی کاربرد دارد. کارخانه قالیشویی افرا با مجهز بودن به شعب در سراسر تهران در ۲۴ ساعت روز آماده خدمت رسانی می باشد

دذبالا به طور کامل درباره مواد شوینده فرش ماشینی و همچنین شیوه های شست شو صحبت شد.حالا میخواهیم درباره قیمت فرش ماشینی با شما صحبت کنیم.قیمت فرش ماشینی به عوامل متعددی بستگی دارد. عوامل موثر درقیمت رفش ماشینی ماشینی کاشان عبارت اند از:جنس نخ،تراکم وشانه فرش،نوع دستگاه،انصاف فروشنده و...

باتوجه به نکته بالاقیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم۳۶۰۰ بالاترازقیمت فرش700شانه است. شمامیتوانید بایک سرچ ساده در گوگل به اطلاعات زیادی در باره فرش ماشینی دست یابید.

منبع:

دنیای اقتصاد

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | نظرات ()