نوشته شده توسط : اسم نویسنده

گسترش فضای اینترنت و افزایش حضور مردم در وضای وب توانست انقلابی در تمام فضاها ایجاد کند امروزه این فضت دیگر فقط برای سرکشی و سرگرمی نیست بلکه به پایگاهی برای کسب اطلاعات افارد نیز تبدیل شده است مردم با حضور در این فضا هر نوع اطلاعات که میخواهند کسب میکنند انها با یک سرچ ساده در گوگل میتوانند به هر خواسته خود تقریبا برسند امروزه شرکت گوگل با پیشرفت هایی که رد رباط های گوگل داده توانسته مطالب خوب را شناسایی و بهترین ان را به مخاطبان نشان میدهند در دنیای دیجیتال مارکتینگ به این عمل اس ای او میگویند بریم حالا سر موضوع اصلی خودمان یعنی تاثسر وبلاگ ها در خرید موثر تر فرش ماشینی ابتدا دراین باره به مزایا وبلاگ ها برای کسب و کار ها میپردازیم سپس مزایا انرا برا یخریداران بیان مکنیم

مزایا وبلاگ ها برای فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی

ویلاگ ها برای کسب و کار ها ی انلاین مزایا بسیار دارد انها در مرجله اول اگر وبلاگ خوب داشته باشند میتوانند به وسیله ان اس ای او شده و سایت خودرا در کلمات مختلف بالا بیاورند این یعنی افزایش بازدید سایت

در بخش دوم کسب و کارهای اینترنتی میتوانند با ارایه اطلاعات دقیق به مشتریان انهارا مجاب به خردید از فروشگاه انها کرده و این یعنی افزایش سود.

در مرحله سوم اگر دو مرحله قبل خوب انجام شود یک تاثسر شگرف بر کسب و کار میگذارد این چیزی نیست به نام برندینگ بابرند شدن سایت کم کم پول و مشتریبه سمت انها سرازیر میشود این یعنی چشیدن طعم شیرین موفقست

اگر کسب و کاری بتواند ابن مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد مبتواند نیم نگاهی به صادرات داشته باشد به عنوان مثال شرکت های فر شماشینی با استفاده از روش های انلاین میتوانند در کشور های هدف نفوذ کرده و کسب و کار خود را رد زمینه های مختلف در کشورهای مختلف گسترش دهند

مزایا وبلاگ ها برای مشتریان

وبلاگ ها تنها برای کسب و کارها دارای اهمیت نیست این اهمیت برای سمتریان نیز هست مشتریان امروزه توانسته اند درهر زمینه چه فرش ماشینی و هرزمینه دیگراطلاعات خوبی کسب کنند در این متن فرش ماشینی را مثال میزنما انها با سرچ های ساده توانسته اند اطلاعات مفیدی کسب کند به عوان مثال با سرچ  عبارت  هایی مانند تراکم و شانه در فرش ماشینی به چ معناست  و یا مزایا و ممعایب خرید رفش کاشان به اطلاات مفیدی دست یابند

اطلاعات بیشتر منجر به خردی فرش بهتر میشود

کسب اطلاعات یکی از عوامل موثردر خرید فرش است اگر شما اطلاعات مفید قبلااز مرحله خرید کسب کنید میتوانید خرید بسیار بهتر داشته باشید در مرحله بعد از سو استفاده افارد سود جو جلوگیری کنید و همچنین از ضررو زیان های مایلی خود جلوگیری کنید

جمع بندی مطالب

در این مطلب سعی شد تا به طور کامل وجود وبلاگ در سایت ها و مزایا ومعایب ان برای مشتریان و کسب و کارها بیان شود اگر وبلاگ های قوی در سطح کسب و کار های اینترنتی رشد کنند قطعا به رشد فکری و اطلاعاتی و همچنین خردی انلاین و ضرر کمتر مشتریان منجر خواهند شد همه کسب و کارها به نظر من وظیفه دارند تا سطح اطلاعات مشتریان خودرا افزایش دهد این یک بازی دوسر سود است هم کسب و کار پیشرفت میکند هم اینکه مشتریان ضررو زیان های کمتری میبینند

در خریدانلاین فرش مشاینی به این نکات توجه کنید

در هنگام خرید فرش ماشینی شما باید به چند نکته توجه کنید مهترین نکته توجه به نماد اینماد است دومین نکته این است که فروشگاه ها باید پشتیبانی مناسب داشته باشند مانند شرکت های مثل دیجی کالا در خرید های اینترنتی یاسد شرکت ها تضمین های لازم را به مشتریان خود بدهند انها بایدهمه اصول بازاریابی را که کاتلرهم به ان تاکیددارد رعایت کنند



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

امروزه جمع اوری اطلاعات در مرحله قبل از خرید بسیار دارای اهمیت شده است .با توسعه فضای وب در سراسر کشور مشتریاناز حالت منفعل درامده وبه اصطلاع به مشتری دانا تبدیل شده اندانها قبل از اینکه اقدام به عمل خرید کنند با جستجو در منابع معتبر اطلاعات لازم را برای خرید انلاین و خریدافلاین جمع اوری میکندد امروز میخواهیم درباره منابع که مشتریان در مرحله قبل از  خرید است باهم بررسی کنسم

۱-مهمترین منبع اطلاعات ردبین افراد که قصد خرید دارند افراد مطلع هستند این افراد که معمولا افرادی هستن که یا قبلا تجربه خرید دارند یا نسبت به محصول فرش ماشینی اطلاع کافی دارند این افراد معمولا از دوستان یا افرادی که فرد نسبت به ان کاملا اعتماد دارد هستناین افرادمعمولا بر روی مکان خرید و نوع محصول بیشترین تاصیر رادارند

۲-دومین منبع در جمع اوری اطلاعات در مرحله قبل از خرید فضای وب هست در این فضا هر نوع اطلاعاتی با سرچ در گوگل نمتیان میشود به عنوان مثال شما با سرچ عبارت راهنمای خرید فرش ماشینی در گوگل کروم میتوانید منبع خوبی اطسایت فرش کی اشیان کسب کنید یا با سرچ کلمه جوت که یک نوع نخ دردر پود فرش ماشینی هست اطلاعات کافی به دست اورید فضای انلاین اطلاعات تا حدودی صحیح به افراد میدهند زیرا فروشگاه های انلاین امروزه با استخدام مشاور دیجیتال مارکتینگ و انجام عملیات های اس ای او وارد یک رقابت شدید شده اند اخیرا نگارنده که ساکن کاشان است متوجه شده که شرکت های تولیدی فرش ماشینی بودجه های هنگفتی را برای حضور در شبکه های اجتماعی اختصاص داده اندهمچنین انها با نوشتن مطالب مفیدمیخواهند برری مردم تاثیربگذارند .

۳-کسب اطلاعات ازشخص فروشنده یا مشاور خرید سایت فرش ماشینی کاشان

معمولا خریداران رد مرحله پایانی کسب اطلاعات که نزدیک به مرحله خرید فرش ماشینی نیز هست اطلاعات خود رابا استفاده از اطلاعات فروشنده یا مشاور سایت فر ش ماشینی کاشان تکمیل میکنند مهمترین نکته این است که در این مرحله باید اطلاعات مراحل را کسب کنید تا بتوانید صحبت های فروشنده را درک نمایید من توصیه میکنم حتما اطلاعات کافی دریاره تراکم وشانه فرش ماشینی کسب کید این اطلاعات را میتوانید با سرج عبارت تراکم وشانه در فرش ماشینی چیست کاملا کسب کنید اگر شما اطلاعات کافی از تراکم وشانه فرش ماشینی داشته باشید با یکم اطلاعات از نوع فرش های ۱۲۰۰شانه و ۷۰۰۰شانه میتوانید به طور تقریبی صحبت های فروشنده را متوجه شوید

بعد از کسب اطلاعات افراد معمولا برای نوع خرید خود تصمیم میگیرند انها بین دونوع خرید فرش ماشینی حضوری و خرید انلاین فرش ماشینی باید درتصمیم بکیرند راهنمای خرید انلاین فرش ماشینی میتواند شمارا در این که بین خرید انلاین و خرید حضوری کاملا راهنماییی کند در این متن کاملا به صورت بی طرف به دادن اطلاعات به شما انجامدداده است نکته پایانی اینکه در هنگام خرید چه به صورت مستقیم و چه با واسطه حتما به کسب اطلاعات قبل از مرحله خرید حساس باشد این صحبت من نیست ضحبت کاتلر بازاریاب بزرگ دنیا است اینکه شما بخواهید خرید موفق داشته باشد یا ناموفق دست خودتان است واین کاملا به  خودتان وابسته است شما میخواهید موفق شوید یا شکست بخورید؟



:: برچسب‌ها: فرش ماشینی کاشان خرید فرش ماشینی فرش ماشینی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()