نوشته شده توسط : اسم نویسنده

کشور ما اخیرا از لحاض فضای کسب و کاربسیار تغییر کرده است در گذشته کشور نا دارای فرهنگ کاملا سنتی بود به عنوان مثال در زمینه لوازم و ضروریات زندگی کشورما جز کشورهایی منسوب میشد که خرید دراان تنها بهیک روش اجام میشد و ان روش سنتی بود . کم کم با گسترش فضای مجازی در ایران اقبالیت مردم برای حضور در فضای مجازی افزایش یافت فضای مجازی برای مردم کشور ایران تنها وسیله سرگرمی نبود،این فضا مهمترین تاثیر هارا بر زندگی افراددرایارن گذاشت این فضا باعث شد تا بایکوت های خبری در ایران ازبین برود حالا دیگر مردم نسبت به همچیز اگاه تر شده بودند انها حالا راحت تر به فضای برون دسترسی داشتندو اطلاعات را از انجا راحتتر کسب میکردند این کسب اطلاعات و بازشدن فضا باعث تا ایرانیان سبک زندگی خود راکم کم تغیر دهند انها حالا دیگر به طور صرف خرید سنتی انجام نمیدادند خریدهای انلاین جز لاینفک زندگی انها بود

چرا ایرانیان به سمت خرید انلاین رفتند

ایرانیان که حالا نسبت به گذشته اگاه تر شده بودند گرایش خودرا به خرید انلاین روزبه روز بیشتر کردند زیرا انها مطلع شده بودند که خرید انلاین نسبت به خرید سنتی به دلیل حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه تر است و همچنین میزان پاسخگویی فروشگاه های اینترنتی بسیاربیشتر از فروشگاه های سنتی است انها حالا میتوانستند بایک سرچ ساده در گوگل کلی اطلاعات کسب کنند به عنوان مثال در زمینه فرش ماشینی انها باسرچ عبارت هایی مانند خرید فرش ماشینی کاشان ویا فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان وارد فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی شوند و علاوه بر دیدن طرح های زیبا و متنوع در قسمت وبلاگ ردباره ویژگی های فرش ماشینی خوب،نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی،بهترین برند فرش ماشینی اطلاعات کسب کنند این اطلاعات باعث افزایش کیفیت خرید و کم شدن ضرر های مالی افراد میشد .در این بین وزارت ارتباطات نیز با راه انداری ایتماد کمک شایانی به انتخاب درست مردم کرد

برای رسیدن به سطح کشورهای پیشرفته باید چه کاری انجام دهیم

برای رسین به سطح کشورهای اروپایی اولین کاری که باید انجام دهیم این است که اعتماد مردم نسبت به خرید اینترنتی را افزایش دهیم این کار باید توسط سه گروه انجام شود گروه اول دولت مردان و قانونگذاران اند  انهاباید با وضع قانون های کارامد از فروشنده و خریدار در فضای انلاین حمایت کنند انها باید مراقب باشند که قانون های انها به ازادی عمل و حریم خصوصی انهالتمه نزند

کاردوم توسط دانشکاه ها و اموزشگاه های عالی انجام میشود وظیفه این افارد اموزش اصول بازاریابی و فنون دیجیتال مارکتینگ است انها باید در این بین به انها نوع ارتباط با مشتری در مراحلر قبل حین و بعد از خریدرا اموزش دهند شاید یکی از مهمترین اموزش ها دراین زمینه اموزش سی ار ام باشد

کار سوم نیز توسط توسط خود افراد انجام میشود انها باید تجربیات واطلاعات را درمرحله قبل از خرید بیشتر کنند انها باید با سایت های مختلف در ارتباط باشند و در صورت مشکل به پلیس فتا گزارش دهند در ضمن باید تجربیات خودرا در توییتر ،لینکداین به اشتراک بگذارند و از فروشکاه ها با سوابق خوب تعریف کرده وانهارامعرفی منند و از فروشکاه های متخلف شکایت کرده و دیگران را نیز ازخریدن منصرف نمایند



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

امروزه همه ما در منزل خودمان شاهد این صحنه بوده ایم که مثلا مادر خانواده دارد از یک نوع محصول تعریف و یا از شیوع جدید استفاده از ان تعریف میکندمثلا در هنگام خرید فرش ماشینی یک کانال تلگرام رو منبع گرفته و دارد در مورد مطلب که در ان درباره ویژگی فرش ماشینی کاشان  بود صحبت میکند این اتفاق شاید کوچک به نظر برسد ولی در علم روانشناسی معنی و مفهوم گسترده دارد انها این حرکت را اغاز تغییر در اقتصاد ایران میدانند انها معتقدند که در اینده نزدیک اقتصاد ایران از روش خرید سنتی به سمت خرید انلاین حرکت خواهد کرد این به همین معنی تحول عظیم است

در این شرایط واحد های تولیدی ما باید چه کار بکنند

در این شرایط واحد های تولید نیز کم کم سرمایه خود راباید از سمت فروش سنتی به سمت فروش انلاین سرازیر کند انها باید تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت حودرا فعال کنند از افراد مجرب استفاده کرده و سریعا در همه حوزه ها فعالیت خودرا با محوریت سایت مجموعه اغاز کنند انها باید از هرراهی که میتوانند بک لینک های ارزشمند تولید کنند انها میتوانند با همکاری با رقبا ، لینک گذاری در سایت های معتبر ، رپورتاژ اگهی ها ،فعالیت در شبکه های اجتماعی کار خودرا جلو برده و سایت خود را اس ای او کنند

شرکت درکدام شبکه های اجتماعی به seoسایت کمک میکند؟

شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که شرکت ها یمتوانند در ان حضور داشته و کسب کار خود رامعرفی کنند در بین شبکه های اجتماعی حاضر مهترین شبکه هایی که از نظرseo  اهمیت دارد عبارت اند از تامبلر،لینکد این ،تلگرام ، توییتر، این شبک ها بک لینک ها یبا قدرت باالا در اختیار سایت قرارمیدهند که باعث میشود سایت در رتبه های گوگل به شدت بالا بیاید به نظر من  اس ای او مهمترین شکل بازاریابی دیجیتال است که باید دنبال شود

بازاریابی در اینستاگرام

مهمترین شکل پلتفرمی که تا به حاالا وجودداشته است و از محبوبیت های زیادی هم در بین مردم ایران برخوردار بوده است قطعا پلتفرم اینستاگرام بوده است

تاثیر این پلتفرم بر زندگی ایرانیان اصلا پوشیده نیست این فضا در پی توجه مردم به این پلتفرم محیطی برای وارد شدن کسب وکارها بود . امروزه محیط اینستاگرام صرفا برای دیدن عکس و اگاهی ازبرند نیست بلکه به محیطی تبدیل شده که برای فروش نیز کاربرد دارد

نکته که باید کسب و کارها بدانند این نکته است که در یان شبکه چه نوع محتوایی بار گذاری کندد تحقیقات اخیر نشان داده است که در این پلتفرم بیشترین تا ثیر را محتوای ویدیویی دارد این نوع محتوا به صورت فوق العاده ای ایمپرشن میگرد در رتبه های بعدی محتوا های اموزشی و عکس قرا دارد محتوا های متنی نیز که به صورت تصویر نمایان شوند دراین فضا محبوبیت دارد و باعث ایمپرشن میشود

سختی های تولید محتوا در فضای انلاین

تولید محتوا در فضای مجازی دارای سختی هایی است اولین سختی گرانی تولید محتوا به خصوص تولید محتوای ویدیو یی است دومین سختی عدم سازمانی برای حمایت از تولید کننده محتواست در نتیجه این محتوا به سرعت کپی میشود محتوای متنی در فرش ماشینی از کلمه ای ۷۰تا ۱۵۰ شروع میشود محتواهای متنی در فرش باید کاربرید باشد و افراد را به خرید انلاین فرش ماشینی کاشان دعوت کند محتوا باید به گونه ای باشد که هدف ان اگر فروش فرش ماشینی است در نهایت توسط خریدار این اتفاق بی افتدبه عنوان مثال امروزه فروشگاه های اسنترنتس فرش ماشینی کاشان بسیاری در فضای وب وجود دادر که برروی فروش اینترنتی فرش ماشینی ۷۰۰شانه کاشان و فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه کاشان به صورت اختصاصی فعالیت میکنند

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

امروزه بازار فرش ماشینی از حالت انحصار چند شرکت خاص در امده است درقدیم تعدادی معدود شرکت فرش ماشیین وجود داشت و مردم نیز به همین تعداد شرکت مجبور بودند بسنده کرده ومحصولات انهارا خربد کنند در این شرایط مشتریان دیگر دست بالاتر را در انتخاب طرح ونقش و یا حتی انتخاب برند نداشتند این فضای بسته کم کم روبه زوال رفت تا به حدی که امروزه انبازار به طور کامل جای خودرا به بازار های رقابت کامل داده است امروزه رقابت بسیار شدیدی بین شرکت ها در طرح ها و نقش ها و همچنین کیفیت رد جریان است این فضا باعث شده تا شرکت ها هرچه سریعتر به سمت صنعت تبلیغات روی اورند حالا به دلیل رقابت زیاد بودجه های کلنی وارد این صنعت جهت انجام تبلیغ میشود اما به یکباره این فضا هم تغییر کرد این تغییر یک دلیل داشت و اون گسترش فضای مجازی بود

گسترش فضای مجازی بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوان ها شور و شعف را بین انها برانگیخت جوان ها به سمت این رشته گرایش پیدا کردن  انها با کسب مهارت و علم این صنعت را که به دیجیتال مارکتینگ معروف است را گسترش دادند گسترش این صنعت با اموش افراد متخصص در زمینه های شبکه اجتماعی و،تولید محتوا، و... شناب دوچندان گرفت این شتاب باعث شد که کم کم خرید های مردم در هرزمینه از جمله خرید فرش ماشینی به سمت و سوی مجازی گرایش پیدا کند

با گرایش اغلب مردم به خرید انلاین شرکتهای تولید فرش ماشینی به فکر ورود به این فضا افتادند انها ابتدادر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام شروع به فعالیت کردند اما کم کم به سمت طاحی سایت امدند امروزه رقابت سنگینی بی اس ای او کار ها دز کلمات مختلف مانند خرید انلاین فرش ماشینی کاشان،فروشگاه اینترنتی فرش ماشین یکشان در جریان است در مرحله بعد رقابت بین انها شدیدتر شد انها که حالا از سود کسب شده درفضای مجازی لذت برده وراضی بودند باید برای دریافت جایگاه یک در صفحات گوگل تلاش خود را چند برابر میکردند انها روزبه روز بر محتوا های خود افزودند محتواهای کاربردی در زمینه های جامع مرتبط با فرش ماشینی تولید کردند مثلخرید ارزان رفش ماشینی ،تراکم وشانه در فر ش چیست ،نکات خرید فرش ماشینی ،تا مشتریان را به سمت فروشگاه خود بکشانند انها امروزه بسیار هزینه کرده تا در کلمات اصلی به سمت رتبه اول حرکت کنند

اما همهراگفتیم تا ه دلیل اصلی رقابت بین شرکت ها بپردازیم رقابت اصلی در همه کسب و کارها جذب سود است سود زیاد در این شبکه باعث رقابت شدید بین انها شده است

نکته دوم به چشم انداز و اینده این صنعت مرتبط است تقریبا همه بازاریابن اینده را در فضای محازی و خرید های انلاین جست و جومیکنند انها معتقدند که به زودی فضای انلاین مرز هارا ازبین خواهد برد و همه افراد به راحتی خواهند توانست از هر کشوری که علاقه دارند خردی کرده و خرید خودرا دربمنزل تحویل گیرند این کار در کشور های اروپایی تا حدودی شکل گرفته که مهمترین اتفاق ان تاسیس وگسترش شرکت امازون بود که توانست تا حدودی به رسالت خود عمل کند



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

 

امروزه بعد از گذشت چندین سال بالاخره کسب و کارهای حوزه فرش ماشینی هم  به قدرت فضای مجاز یپی برده و امروزه بر روی ان سرمایه گذاری میکنند انها امروزهمیدانند که بدون فضای مجازی پیشرفت ی معنیست انها میدانند که اگر امروز در روی فضای مجازی سرمایه گذاری نکنند به زودی بازار ار ازدست خواهند دادانها حالا برنامه های فعالی برای این حوزه دارند انها به تاثیر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام واتساپ و اینستاگرام بر روی میزان فروش و اگاهی از برند پی برده اند در ادامه به تبعیین استراتژی پیش گرفته اکثر شرکت ها در این شبکه ها میپردازیم

تلگرام

تلگرام محبوترین شبکه اجتماعی بین تمام مردم ایران است این شبکه اجتماعی که امروزه تقریبا جای اس ام ای را گرفته یکی از ابزار های ارتباطی مهم است امروزه شرکت ها از تلگرام به دو صورت استفاده میکنند اولی وسیله ای برای ارتباط و دومی وسیله ای برای برند سازی و اگاهی از برند

تلگرام امروز به واسطه نفوذ گسترده بهترین وسیله برای ارتباط است این موضوع شرکت ها اگاه اند بنابراین ازااین وسیله به عنوان پل ارتباطی استفاده میکنند

استفاده دوم به عنوان برند سازی است انها از تلگرام و گروه های تلگرامی جهت تبلیغات واگاهی از برند استفاده میکنند انها به وسییله تبلیغات در این شبکه اگاهی از برند وجذب مشتری را دنبال میکنند

استفاده سوم از این شبکه از بک لینک ها وانکرتکست های این شبکه است این انکر تکست ها توسط گوگل به طور کامل خوانده میشود بنابرایناز نظر اس ای او بسیار مهم است

واتساپ:

واتساپ در نقش وسیله ارتباطی نقش پررنگ تری نسبت به تلگرام دارد و تنها دلیل ان فیلترنبودن این شبکه اجتماعی است این شبکه اجتماعی به دلیل عدم فیلتر توسط جمهوری اسلامی ایرات در سایت ها وصفحات اصلی ان کاربرد فراوان دارد

اینستاگرام:

یکی از پلتفرم های مهم در بین کسب و کارهای اینترنتی شبکه اجتماعی اینستاگرام است این شبکه به دلیل تصویر محور بودن وهچنین عدم فیلتر بودنو مخاطب بالای ۴۰ ملیون بین ایرانیان مورد توجه فروشگاه های اینترنتی رفش ماشینی بوده است از اینشکخ که مهمتریتن شبکه برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب است برای اگاهی از برند برندینگ و فروش استفاده میشود اینستاگرام امروزه بازار بسیار خوبی بین افراد شکل گرفته استیکی ازبازاریابی ها اینفلونسیر مارکتینگ است این نوع تبلیغات هزینه زیادی دار  یکی از موثرترین روش های تبلیغ در یان شبکه است

سایت:

مهمترین بستر در فضای مجازی سایت است امروزه همه تلاش ها درشبکه های اجتماعی برای اس ای او است سایت ان ترین بستر برای فروش محصولات است اولا از بین بردن این بستر بسار سخت است دوم گستردکی و ازدی عمل در این بستر بیشتر استو همچنین به دلیل شیوه رقابت در این شبکه ها توزیعوتولید محتوا تولید محتوا ها باکیفیت تراست امروزه در زمینه فرش ماشینی اطلاعات بسیار مفیدی درباره تراکم و شانه فرش ماشینی ،راهنمایی های خرید انلاین فرش ماشینی  توصیه های خرید انلاین فرش ماشینی ،چگونگی خرید فرش ماشینی ارزان و بررسی مزا یا و معایب خرید فرش ماشینی بحث های زیادی شده است این بحث ها باعث شده تا امروزه اطلاعات افراد بالاتر رود درنتیجه کسفیت خرید بالا رفته ومیزان ضرو زیان ناشی از کلاهبرداری بسیار کاهش پیدا کرده است

گسترش فضای مجازی دز هزکشوری باعث پیشرفت در ان کشور میشود امیدوارم برای ماهم اتفاق بی افتد



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

کاشان یکی از شهر های زیبای ایران در مرکز کویر ایران واقع است این شهرستان تا پایتخت ایران حدود۲۴۰کیلومتر فاصله دارد این شهرستان دارای مناطق توریستی زیاد از جمله خانه تاریخی عامری ها ، حمام فین کاشان که میراث میرزا تقی خان امیر کبیر است خانه های بروجردی هاو صدها مکان زیبای دیگر است این مکانها که در دنیا مشهور هستند جز مکان های توریستی کاشان هستند کاشان اما نماد های دیگر نیز دارد دوتا از نماد ها مهم کاشان مربوط به دومحصول این شهرستان میشود یکی گلاب قمصر کاشان و دیگری فرش ماشینی و دستبافت است . گلاب قمصر جز بهترین گلاب های دنیا است که در سازمان های بین المللی مانند یونیسف به رسمیت شناخته شده است هر ستاله در اوایل اردیبهشت ماه توریست های بسیاری برای دیدن مراسم گل وگلاب به شهر کاشان سفر میکنند این مراسم که درقالب جشنواره نمود دارد هرساله توسط خبرگزاری های مهم دنیا مانند بی بی سی و اسوشیدتو پرس پوشش داده میشود

محصول دیگر این شهرستان فرش ماشینی و دستبافت است فرش ماشینی کاشان بسیار در دنیا معروف است به گونه ای گه این محصول اخیرا در زیر پای مسولان کاخ سفید امریکا به چشم خورده شده است این محصولات که از بهترین نوع مواد اولیه و پشم بافته شده است در دنیا شهره جهانی دارد

فرش ماشینی چگونه در این شهرستان پدیدامد

بعد بازشدن پای صنعت نساجی توسط مرحوم ارباب تفضلی و به وسیله شرکت ریسندگی و بافندگی پارچه کاشان، مرحوم لاجوردی به فکر تاسیس شرکت فرش ماشینی افتاد در ان زمان مرحوم لاجوردی شرکت فرش ماشینی راوند راتاسیس کرد این واحد تولید اولین واحد و بزرگترین واحد تولید فرش ماشینی در شهرستان کاشان بود بعد از این اتفاق مردم کاشان به تبع از مرحوم لاجوردی به این صنعت رو اوردند انها کم کم این صنعت را در شهر خود بزرگ کردندانها با وارد کردن دستگاه های ساخت کشور های المان وبلژیک تکنولوژی خود را به روز تر کرده و تولید های خود راازنظرتعداد و از نظر کیفیت ارتقا بخشیدند انها با پشتیبانی دولت جمهوری اسلامی ایران توانستند بازار صادرات خود را قوی تر کرده و ان را به کشورهای حاشیه خلیج فارس گسترش دهند انها در بازه ای از زمان از کشور رقیب خود یعنی ترکیه پیشی گرفتند  انها توانستد با تاسیس رشته نساجی در رشته های مختلف مراحل تولید فرش ماشینی را بهبود بخشند و همچنین بااموزش تراکم وشانه در فرش ماشینی به کیفیت فرش ماشینی کمک کنند

در مرحله بعد انها به سراغ فروش رفتند سعی کردند ابتدا با جذب افراد توانمند در زمینه بازاریابی خربد فرش ماشینی را به شدت افزایش دهند انها توانستند اولیت فرش ماشینی را در ذهن مردم بسیار بالا برده و انرا جز ده کالای اول لوازم منزل قرار دهند اما انها هنوز هم دارند با وجود تحریم های اتحادیه اروپا و امریکا راه خود را به جلو میبرند انها دوباره به دنبال کارشناس های دیجیتال مارکتینگ هستند تا خریدانلاین فرش ماشینی را گسترش دهند انها باتولید محتوای خوب مثل مزایا ومعایب خریدانلاین فرش ماشینی و توصیه هایی برای خرید انلاین فرش ماشینی سعی کردند مردم را به سمت خرید انلاین تشویق کنند انها در حال حاضر سودای صادرات و جذب مشتریان صادراتی به صورت انلاین را درسر دارند که بااین پشتوانه قطعا دسرسی به ان دور ازدسترس نیست و این مردم با این تلاش لایق رسیدن به بهترین درجات هستند



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

خرید فرش ماشینی همواره دغدغه های اصلی خانواده ها است از انجا که این محصول تاثیر بسیاری در زیبایی خانه ها دارد بنابراین برای انها بسیار مهم است از انجایی که فرش ماشینی دارای طرح و رنگ های گوناگونی است بنابراین انتخاب به موقع و صحیح ان از عوامل مهم در انتخاب صحیح فرش و زیبایی دوبرابر خانه است ما در این متن سعی میکنیم تابه موضوع انتخاب زمان مناسب برای خرید فرش ماشینی سپردازیم همچننین سعی داریم تا انواع خرید فرش ماشینی را برای شما شرح دهیم پس مارا تا پایان این مقاله همراهی کنید

چه زمانی باید تصمیم به خرید فرش ماشینی بگیرم؟

یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها برای خرید فرش ماشینی زمان مناسب خرید فر شماشینی است .بسیاری از انها نمیتوانن خرید مناسب و یبا داشته باشند تنها به یک للیل و ان انتخاب زمان نامناسب برای خرید فرش ماشینی است انها مررد بین دو گزینه هستند خرید فرش ماشینی قبل از خزیدمبل و خرید پرده یا بعد از خرید انها .ما اینجا هستیم تا به این موضوع بپردازیم  مطالب که در این مقاله ارای میشود صرفا یک پیشنهاد بوده و تصمیم نهایی در اختیار خود اشخاص میباشد به نظر نگارتده خرید فزش ماشینی باید جز مراحل اخر خرید باشد زیرا طرح ها و تنوع های بالا فرش ماشینی باعث شده این محصول یا همه دکوراسیون های خانگی به راحتی ست شود بنابراین بهترین راهکار این است که ابتدا خرید لوازم خانگی انجام شود سپس فرش ها با انها ست شود این کار به نظز نگارنده بهترین راهکار است

فرش ماشینی باید دارای  چه تراکمی باشد

در بازار کشور ایران فرش ها با شانه های متفاوتی بافت میشوند از ۵۰۰،۷۰۰،۱۰۰،۱۲۰۰تا جدیدترین انها که ۱۵۰۰شانه است این ها هرکدام کارکرد و کارایی خاص خود را دارند اصولا فرش ها هرچه شانه وتراکم ان بالاتر میرود به زیبایی ان افزوده شده و از میزان خاب ان کاسته میشود بنابراین اولین نکته که باید رعایت کنید هگام نوع شانه وتراکم این است که این محصول را برای کدام مکان ها یمخواهید استفاده کنید اگر این محصولات را میخواهید برای مکان هایی مانند باغ و مکان های پر رفت وامد استفاده کنید و مساله زیبایی در ان اهمیت ندارد بهتر است از فزش های باشانه و تراکم کمتر استفاده کنید ولی اگز فرش را میخواهید در  مکان های مانند پذیرایی استفاده کنید و مساله زیبایی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است حتما به سراغ فزش هایی با شانه بالاتر بروید نکتخ قابل توجه این است که هر چه شانه و رتاکم فر شبالاتر میرود قیمت ان نیز افزایش میابد

خرید رفش ماشینی چگونه انجام میشود

خرید فرش ماشینی به دو صورت انلاین و و سنتی انجام مسشود هرکدام از این روش ها دارای مزایا و معایبب خاص خود است که مستوان به ان توجه کرد مهمترین مزایا خرید انلاین فرش ماشینی میتوان به قیمت کمتر ، تنوع بیشتر ،و پرداخت بعد از تحویل محصول اشاره کرد و از مزایا خرید سنتی فرش ماشینی نیط میتوان ه دیدن فرش از نزدیک و لمس کردن ان اشاره کرد نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که در هنگام خرید اینترنتی فرش ناشینی حاما به نماد اینماد دقت شود تا از سو استفاده شیادان و کلاهبرداران جلوگیری شود

اخیرا تولید کنندگان و بنکداران فرش ماشینی باری اینکه از کشور هایی مانند ترکیه  که مانند ما تولید کننده فرش ماشینی در جهان منصوب میشوند عقب نیفتند با احتمام به فضای مجازی و صرف بودجه های کلان سعی در تولید محتوای مفید برای فضای مجازی دارند که این خود حرکتی رو به جلو در صنعت خرید دیجیتال ایران است



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

کاشان از قدیم مهد صنعت نساجی ایران بوده است از همان ابتدا به همت مرحوم ارباب تفضلی صنعت ریسندگی و بافندگی پارچه وارد کشور شد این کارخانه که به کارخانجات ریسندگی کاشان مشهور بوددارای هزاران کارگر بود تقریبا از همان زمان امراررمعاش مردم کاشان ازراه صنعت نساجی بود اکثر محصولات این کارخانه که در مرکز شهر کاشان واقع بود به کشورهای مختلف صادر میشد این روند ادامه داشت تا با همت اقای لاجوردی پای صنعت فرش ماشینی به شهرستان کاشان باز شد این اغاز داستانی طولانی و تحولی عظیم در صنعت شهرستان کاشان شد این شهرستان که تاقبل این اتفاق در امد ان از توریست هایی بود که برای بازدید از خانه های تاریخی عامری ها و حمام فین کاشان به این شهرستان سفر میکردند حالا سودایی عجیب در سرداشت ؛تبدیل فرش ماشینی به اولین محصول غیر نفتی و خصوصی ایران؛ مردم این دیار با این طرز فکرشروع به فعالیت در این زمینه کردند ابتدا بسیار خوب پیش رفتند روز به روز پیشرفت کردند انها هرروز علم را بیشتر باصنعت همراه کردند پیشرفت سرلوحه کارانها بود تا به امروز که با بیش از هزارو پانصد واحد تولیدی در زمینه فرش ماشینی به رتبه اول تولید فرش ماشینی تبدیل شد اماسوال اصلی این است که ایا به رویای خود رسیده است؟ در این راه چه کاری باید مشغول شود؟در ادامه همراه ماباشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

تقویت مدیریت شرکت ها:

اولین مرحله کار باید از خود واحد های تولیدی شروع شود انها باید مدیریت خود را به روز کنند مدیرانی که واقعیت های فضای مجازی را درک کنند نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی احتمام داشته و محتوا مفید برای این فضا تولید کنند و به دغدغه افراددراین زمینه جواب داده ونسبت به افزایش اطلاعات درباره فرش ماشینی جواب بدهند انها باید به سوالانی مانند تراکم فرش ماشینی چست ،فرش کاشان بهتر است یا مشهد؟ فرش ماشینی خوب چی بخرم وتوصیه هایی برای خرید فرش ماشینی جواب بدهند دریافت واقعیت فضای مجازی و عدم گارد گیری دربرابر ان اولین اولویت مدیران باید باشد زیرا اینده دردستان فروشگاه های مجازی است

اهتمام مدیران شهری

تا شرایط رفاهی و امکانات رابرای توریست ها و افراد بازرگان اماده نکنیم در امر صادرات موفق نخواهیم بود مسولان شهری ما باید این زیرساخت هارا فعال کرده و بازرگانان و توریست هارا به شهر کاشان اورده و فرش را به عنوان برند این شهر درسراسر دنیا جا بیندازند انها باید همچنبن نگرش خود رانسبت تولیدکنندگان تغییر داده و امکانات بیشتری در این راه در خدمت انها قرار دارند لازم به ذکر است که مسول اصلی این کار نیز اتاق بازرگانی کاشان و شهرداری کاشان است

توجه بیشتر مدیران کشوری

مدیران کشوری در تحقق این هدف نقش مهمی دارند یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام دهند باید کاشان را به عنوان منطقه ازاد قبول کنند این کار به این شهر بسیار کمک میکند هچنین انها باید بودجه های بیشتری به این شهر اختصاص دهندانها باید اختیارات شهر کاشان را تا حد استان بالابرده و کم کم این شهرستان را به استان تبدیل نماید این کارها و حمایت ها میتواند کاشان را به سرعت به قطب فرش ماشینی تبدیل کرده و بازار از دست رفته خود رااز ترکیه پس گیرد این رویا برای مردم کاشان رویای غیر قابل دسرسی نسیت

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسم نویسنده

از دیرباز مردم عادت داشتند تا برای خرید فرش ماشینی به فروشگاه های خرید فرش ماشینی رجوع گنند تا با دیدن محصول و لمس ان نسبت به خرید ان اقدام نمایند اما امروزه کاملا شرایط فرق کرده است امروزه با گسترش فضای وب و شبکه های اجتماعی مردم دیگر تنها نباید به سراغ فروشگاه های محلی بروند انها میتوانندانها در انتخاب دست باز تری نسبت به گذشته دارند انها میتوانند با سرچ عبارت هایی مانند خرید فرش ماشینی کاشان در شبکه های تصویر محور مانند اپارات و اینستاگرام به فروشگاه های متعدد اینترنتی دست پیداکنند مردم همچنین میتوانند یا سرچ عبارت هایی مانند خرید فرش مشاینی کاشان یا سایت خرید اینترنیت فرش کاشان ویا فروشگاه های اینترنتی فرش کاشان خرید های متنوعی انجام دهنداین فرصت باعث شده است مردم در شهر های دور از کاشان دیگر تنها محدود به همان چند فروشگاه نزدیک خود نباشند انها با یک سرچ ساده میتوانند تقریبا تمام طرح موجوددر کاشان را مشاهده کرده و از ان زا به صورت انلاین سفارش دهند

شما برای دیدن محصولات بهتر است از سه طریق وارد شوید:-۱سرچ در گوگل۲-سرچ درشبکه اجتماعی اینستاگرام۳-سرچ رد اپاارت

سرچ درگوگل

امروزه موتور جست و جوی گوگل به بزرگترین دایره المعارف دنیا تبدیل شده است باسرچ هر عبارت ی محتوایی مناسب به مخاطب تقدیم میکند یکی ازراه های مناسب خرید اینترنتی فرش ماشینی کشان سرچ همین عبارت در گوگل است با سرچ همین عبارت تعداد زیادی فروشگاه اینترنیت فرش بالا می ایاند که میتوان بین انها طرح های مختلف را مد نظر قرار داد فقط دونکته دقت داشته باشید از فروشگاه هایی خرید کنید که محتوای مناسب داشته باشند و دوم حتما به نماد اینماد توجه داشته باشید یک مزیت دیگر جست و جو در گوگل این است که شما میتوانید در هر فروشگاه که وارد شدید از اطلاعاتی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده استفاده کنید انها معمولا اطلاعاتی درباره تراکم و شانه فرش ماشینی ،نزیت های خرید اینترنتی فرش ماشینی و یا تشریح مراحل تولید فرش ماشینی و راهنمای خرید فرش ماشینی خوب را در در اختیارمخاطبان خود قرار میدهند

سرچ در شبکه اجتماعی اینستاگرام

یکی از ابزار های مناسب دیگر برای جست وجوی طرح های مختلف شبکه اجتماعی اینستاگرام هست .اینستاگرام به دللی وجود بیش از۴۰ملیون کاربر ایرانی فعال مورد توجه ویژه کسب وکارهای ایرانی قرار گرفته است در اینستاگرام هم شما میتوانید با سرچ هشتگ های مرتبط با خرید فرش ماشینی پیج های فروشگاه های اینترنیت فرش را پیدا کرده و محصولات را سفارش دهید

سرچ در اپارات

پلتفرم اپاارت یک پلتفرم مخصوص ویدیو است کسب و کارها معمولا ویدیو های خود را که ازمحصولات تهیه کرده اند در این بستر بارگذاری میکنند دراین پلتفرم شما تنها امکان مشاهده فیلم محصولات را خواهید داشت و خبری از تصاویر نیست این بستر محیطی عالی برای اشنایی با کسب و کارها است

نتیجه گیری

با گسترش  فضای مجازی فرصت هایی برای کسب و کارها پیش امد تا خود ارمعرفی کنند و فرصتی برای مشتریان تا از حصار محدودیت طرح ها و زورگویی قیمتی خلاص شوند این بستر ها فرصتی برای کسب و کارها به وجود اورده است که اگر از ان غافل شوند به زودی عرصه را رها خواهند کرد



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()